Museum-voor-alle-leeftijden maakt softerotische reclame! Micropia, een museum in Amsterdam, nodigt docenten en leerlingen uit voor een educatief bezoek. Van basisscholen tot middelbare. Micropia maakt online reclame via banners en in de bioscoop met het filmpje The Science of Kissing. Zie Micropia.nl.
Bezorgde ouders, volwassenen die dit abject vinden voor een 'alle leeftijden museum'
Een erotische campagne van een 'alle leeftijden museum'.
Geen subtiele campagne, nee je ziet acteurs uitvoerig tongen. Grensoverschrijdend, ordinair, slecht voor de jeugd en ook volwassenen zitten niet op softporno beelden te wachten in bios of in dit museum.
Ouders storen zich hieraan. Het lijkt meer een campagne voor een erotische zaak of website. De beelden zijn erotisch gefilmd en uitgevoerd.
Kind en volwassene worden hiermee geconfronteerd in een educatief museum. De Kijkwijzer bestaat niet zomaar. De reclame is 18+.
Deze erotische campagne is fout. Dit heeft niets te maken met conservatisme of preutsheid maar met het beschermen van de jeugd en ook met fatsoen.
Zoek deze grenzen niet op. Het is verbazingwekkend dat deze campagne is gestart, bedacht en zo is uitgevoerd en goedgekeurd.
stop deze campagne.