You, the petitioner

Erotische reclamecampagne van "alle-leeftijden-museum" Micropia is moraalloos

1 signature

Museum-voor-alle-leeftijden maakt softerotische reclame! Micropia, een museum in Amsterdam, nodigt docenten en leerlingen uit voor een educatief bezoek. Van basisscholen tot middelbare. Micropia maakt online reclame via banners en in de bioscoop met het filmpje The Science of Kissing. Zie Micropia.nl.

Petition

We

Bezorgde ouders, volwassenen die dit abject vinden voor een 'alle leeftijden museum'

 

establish that:

  • Een erotische campagne van een 'alle leeftijden museum'.

  • Geen subtiele campagne, nee je ziet acteurs uitvoerig tongen. Grensoverschrijdend, ordinair, slecht voor de jeugd en ook volwassenen zitten niet op softporno beelden te wachten in bios of in dit museum.

  • Ouders storen zich hieraan. Het lijkt meer een campagne voor een erotische zaak of website. De beelden zijn erotisch gefilmd en uitgevoerd.

  • Kind en volwassene worden hiermee geconfronteerd in een educatief museum. De Kijkwijzer bestaat niet zomaar. De reclame is 18+.

  • Deze erotische campagne is fout. Dit heeft niets te maken met conservatisme of preutsheid maar met het beschermen van de jeugd en ook met fatsoen.

  • Zoek deze grenzen niet op. Het is verbazingwekkend dat deze campagne is gestart, bedacht en zo is uitgevoerd en goedgekeurd.

 

and request

stop deze campagne.

Sign this petition

 
We e-mail you a link to confirm your signature. Your data will not be shared with third parties and remains with the Stichting Petities.nl. Your name and place of residence will only appear if you choose this. Read more about this in our privacy statement.

Details

Addressed to:
meldpunt 
Petition desk:
Closing date:
2018-01-26 
Lead petitioner:
S. Groot 
Website:

History

Signatures