LPG G3 is een van de schoonste brandstoffen. Cradle to cradle is het zelfs schoner dan elektrische auto's! Toch wil de overheid deze G3-rijders nu extra belasten. Dit alles is ondoordacht en alleen maar bedacht om het begrotingstekort aan te vullen nu er minder diesels zijn...
milieubewuste LPG G3-automobilisten
Denk Cradle to cradle en neem dit mee in het beleid! Zorg ervoor dat bestaande (schone LPG G3 auto's op de weg blijven, het laten rijden van deze schone auto's draagt bij aan het milieu en dit mag dus zeker NIET afgestraft worden!
Iedereen bedankt voor het ondertekenen, zie hier het effect van jullie ondersteuning
Iedereen bedankt voor het ondertekenen. Zie hieronder in dit filmpje het effect van jullie ondersteuning en het tot stand komen van het amendement.
Naar aanleiding van jullie hulp en het ondertekenen van de petitie hebben wij deze in Den Haag kunnen aanbieden, met het geweldige resultaat dat we behaald hebben tot gevolg.
Dankzij de sterke argumenten en jullie handtekeningen is dit gelukkig opgepakt door de BBB en uiteindelijk goedgekeurd door de Tweede en de Eerste Kamer.
Ik wil hier geen politieke lading geven maar we kunnen er niet omheen dat mede dankzei Dhr. Henk Vermeer en zijn inspanningen er een amendement gekomen is waardoor we bereikt hebben dat LPG rijden belastingtechnisch interessant blijft.
In dit filmpje is een mooie uitleg over het tot stand komen van dit amendement, gestart dankzij jullie handtekeningen onder deze petitie.
Iedereen bedankt voor zijn ondersteuning!
Als er nog verdere ontwikkelingen zijn of mogelijk nog meer positief nieuws voor de LPG-rijders dan hou ik jullie op de hoogte als u dat heeft aangevinkt.
Iedereen bedankt voor het ondertekenen. Zie hieronder in dit filmpje het effect van jullie ondersteuning en het tot stand komen van het amendement.
Naar aanleiding van jullie hulp en het ondertekenen van de petitie hebben wij deze in Den Haag kunnen aanbieden, met het geweldige resultaat dat we behaald hebben tot gevolg.
Dankzij de sterke argumenten en jullie handtekeningen is dit gelukkig opgepakt door de BBB en uiteindelijk goedgekeurd door de Tweede en de Eerste Kamer.
Ik wil hier geen politieke lading geven maar we kunnen er niet omheen dat mede dankzei Dhr.
Henk Vermeer en zijn inspanningen er een amendement gekomen is waardoor we bereikt hebben dat LPG rijden belastingtechnisch interessant blijft.
In dit filmpje is een mooie uitleg over het tot stand komen van dit amendement, gestart dankzij jullie handtekeningen onder deze petitie.
Iedereen bedankt voor zijn ondersteuning!
Als er nog verdere ontwikkelingen zijn of mogelijk nog meer positief nieuws voor de LPG-rijders dan hou ik jullie op de hoogte als u dat heeft aangevinkt.
Het amendement voor het behoud van de LPG G3 regeling is inmiddels ingediend. We moeten nu wachten op de stemming van de tweede kamer. Het amendement is terug te vinden via de tweede kamer
Hoe meer steun er in de tweede kamer is hoe groter de kans dat het amendement aangenomen word.
Breng dit amendement en het belang van LPG dus zoveel mogelijk onder de aandacht bij bekende politici of bij je favoriete partij.
Schrijf ook vooral een persoonlijke e-mail naar het kamerlid waar u op heeft gestemd.
E-mail adressen staan op tweedekamer.nl.
De petitie is vorige maand alweer aangeboden, toch hebben wij besloten om de petitie open te houden. De strijd is immers nog niet gestreden.
en er zijn nog heel veel LPG rijders en andere sympathisanten die nog niet van deze Petitie weten. Vandaar de vraag om deze link zoveel mogelijk te delen om 1 sterke groep te vormen.
Onze petitie werd goed ontvangen in de 2e kamer en er werd voldoende begrip getoond voor onze standpunten, er werd voorzichtig zelfs aangegeven dat er bij de overheid mogelijk fouten gemaakt zijn en dat er te weinig onderzoek is gedaan naar de belasting en de gevolgen.
De dag na onze petitie aanbieding is onze petitie tijdens het commissiedebat Belastingen in maatschappelijk perspectief in de Tweede Kamer besproken en toen zijn onze standpunten en de petitie besproken, waarschijnlijk komt hier een amendement voorstel uit voort om deze belastingverzwaring (afschaffing van de korting) te herzien en om te kijken naar het daadwerkelijke milieu effect wat er dan misschien zelfs toe kan leiden tot een belastingverlaging.
Natuurlijk moeten hier nog veel stappen voor genomen worden, en zijn er nog veel uitdagingen, vandaar dat ik iedereen verzoek om deze petitie zoveel mogelijk onder de aandacht te brengen en te delen.
Hoe meer ondersteuning van de LPG rijders en hoe meer handtekeningen hoe meer ondersteuning wij in de tweede kamer kunnen verwachten dus hoe groter de kans dat het amendement aangenomen word.