Fc twente

FC Twente moet licentie behouden

Na veelvuldig incasseren van straffen, na maanden van keihard werken en puinruimen door het NIEUWE FC Twente bestuur heeft de KNVB samen met de ECV heel vreemd gehandeld. Het lijkt erop dat de KNVB er alles aan gedaan heeft om 'nieuwe regels' te creëren. De licentiecommissie lijkt helemaal van het spreekwoordelijke 'padje' af gezien het degradatie-voorstel. (Update: ook inzake FC Utrecht). Degradatie is geen gulden middenweg of handreiking, het is een bewuste dolk in het Ros! Stem voor een eerlijke behandeling, stem voor het behouden van de Prof Licentie, stem voor het behoud van FC Twente in de Eredivisie!!!

We bedanken Ado Den Haag voor het geweldige spandoek! Wir danken unsere freunden von Schalke 04!

500,000 Fans heeft FC Twente in Nederland. Misschien wel meer. Daarnaast duizenden supporters van andere clubs.

Is FC Twente fair behandeld? Kunnen de supporters het helpen dat het oude bestuur loog en bedroog? Is het gezond voor het Nederlandse voetbal als Twente degradeert? FC Twente heeft financieel een compleet plaatje gepresenteerd, dit was de eis. Waarom een andere beslissing?

FC Twente moet licentie behouden.

Het antwoord

FC Twente behoudt de huidige licentie

KNVB.nl: "FC Twente behoudt de huidige licentie voor het spelen van betaald voetbal. Wel krijgt de club uit Enschede een boete van in totaal 181.000 euro, vanwege vier ernstige overtredingen van het Licentiereglement. Dat is de uitspraak van de onafhankelijke beroepscommissie, die de afgelopen periode de zaak van FC Twente opnieuw behandelde. Dit betekent dat FC Twente het seizoen 2016/’17 actief blijft in de Eredivisie en dat De Graafschap volgend seizoen definitief uitkomt in de Jupiler League."

REACTIE VAN PETITIONARIS

Beste ,

FC Twente heeft gevochten en gewonnen! We zijn er nog niet helemaal. Het is duidelijk dat er nog veel werk verzet moet worden, het is duidelijk dat we uit Categorie 1 moeten komen. Met sponsoren uit het bedrijfsleven, steun van De heer Wessels en steun van alle 21,000+ die deze petitie hebben getekend gaat dit zeker lukken.

Koninklijke Nederlandse Voetbal Bond
18-05-2016
Antwoord verwacht:
18-06-2016
Beantwoord
Bos
Private

FC Twente behoudt de huidige licentie

REACTIE VAN PETITIONARIS

Beste ,

19-06-2016

Foutmelding

Lieve mensen,

Bedankt voor jullie support. FC Twente gaat de rechtzaal in, en deze petitie heft zijn waarde al gehad door opgemerkt te zijn door AD, Telegraaf en Tubantia!

Bij een foutmelding, waarvan ik vele berichten krijg, gaarne de webmaster e-mailen.

Zie hieronder.

Mvg, Matthijs

Sommigen van u melden sinds donderdagavond 19 mei 2016 een foutmelding bij het bevestigen van uw ondertekening. We zijn sinds vrijdagmorgen op het spoor waar de fout zit. Voor u betekent het dat het handigste is om ondertussen de petitie opnieuw te ondertekenen, eventueel op een later moment. Of mail ons op webmaster@petities.nl welke petitie u wilt ondertekenen. Dan sturen we u een herinnering als de fout gerepareerd is

20-05-2016