You, the petitioner
Se0zvw

Albert Heijn: behoud pinnen aan deur als betaalmiddel bij online bestellen

809 signatures

Oproep aan Albert Heijn om de mogelijkheid om pinnen aan de deur te behouden. Dit afschaffen betekent minder klantvriendelijkheid en het uitsluiten van bepaalde klantgroepen, wat niet past in een inclusieve samenleving.

Petition

We

bezorgers van Albert Heijn,

 

establish that:

uw voornemen om de betaalmogelijkheid van pinnen aan de deur af te schaffen zal leiden tot minder klandizie, een verslechtering van klantgerichtheid en het uitsluiten van bepaalde klantgroepen.

 

and request

tot het behoud van de mogelijkheid om te betalen met pin aan de deur bij het afleveren van de online bestelde boodschappen.

The answer

Albert Heijn blijft pinnen aan de deur aanbieden

Ten eerste dank voor alle ondertekeningen.

Bij deze wil ik u een update geven over het pinnen aan de deur als betaalmethode bij bestellingen. Per 24 september is het voor alle klanten weer mogelijk om nog te betalen per PIN. Voor de 5% klanten die het niet meer konden, is dit ook aangepast. Albert Heijn wil dat klanten makkelijk en toegankelijk hun online bestelde boodschappen kunnen afrekenen. Ze hebben gemerkt dat veel klanten het prettig vinden om vooraf hun online bestelling te betalen, maar ook dat een deel van de klanten graag gebruik blijft maken van pinnen aan de deur of een van de andere betaalopties. Klanten hebben daarom de mogelijkheid om vooraf te betalen via iDEAL of de digitale betaalpas, aan de deur per PIN te betalen of achteraf per automatische incasso.

 

Current status

This petition is not open to collect signatures.

 

Details

Addressed to:
werkgever 
Petition desk:
Closing date:
2024-10-01 
Status:
Answered 
Lead petitioner:
NM Huijsman 

History

Signatures

Updates

Albert Heijn blijft pinnen aan de deur aanbieden

Ten eerste dank voor alle ondertekeningen.

Bij deze wil ik u een update geven over het pinnen aan de deur als betaalmethode bij bestellingen. Per 24 september is het voor alle klanten weer mogelijk om nog te betalen per PIN.

+Read more...

Voor de 5% klanten die het niet meer konden, is dit ook aangepast. Albert Heijn wil dat klanten makkelijk en toegankelijk hun online bestelde boodschappen kunnen afrekenen. Ze hebben gemerkt dat veel klanten het prettig vinden om vooraf hun online bestelling te betalen, maar ook dat een deel van de klanten graag gebruik blijft maken van pinnen aan de deur of een van de andere betaalopties. Klanten hebben daarom de mogelijkheid om vooraf te betalen via iDEAL of de digitale betaalpas, aan de deur per PIN te betalen of achteraf per automatische incasso.

2024-10-02