U, de petitionaris
Se0zvw

Albert Heijn: behoud pinnen aan deur als betaalmiddel bij online bestellen

808 ondertekeningen

Oproep aan Albert Heijn om de mogelijkheid om pinnen aan de deur te behouden. Dit afschaffen betekent minder klantvriendelijkheid en het uitsluiten van bepaalde klantgroepen, wat niet past in een inclusieve samenleving.

Petitie

Wij

bezorgers van Albert Heijn,

 

constateren dat:

uw voornemen om de betaalmogelijkheid van pinnen aan de deur af te schaffen zal leiden tot minder klandizie, een verslechtering van klantgerichtheid en het uitsluiten van bepaalde klantgroepen.

 

en verzoeken

tot het behoud van de mogelijkheid om te betalen met pin aan de deur bij het afleveren van de online bestelde boodschappen.

Het antwoord

Albert Heijn blijft pinnen aan de deur aanbieden

Ten eerste dank voor alle ondertekeningen.

Bij deze wil ik u een update geven over het pinnen aan de deur als betaalmethode bij bestellingen. Per 24 september is het voor alle klanten weer mogelijk om nog te betalen per PIN. Voor de 5% klanten die het niet meer konden, is dit ook aangepast. Albert Heijn wil dat klanten makkelijk en toegankelijk hun online bestelde boodschappen kunnen afrekenen. Ze hebben gemerkt dat veel klanten het prettig vinden om vooraf hun online bestelling te betalen, maar ook dat een deel van de klanten graag gebruik blijft maken van pinnen aan de deur of een van de andere betaalopties. Klanten hebben daarom de mogelijkheid om vooraf te betalen via iDEAL of de digitale betaalpas, aan de deur per PIN te betalen of achteraf per automatische incasso.

 

Huidige status

Deze petitie staat niet open om ondertekeningen te verzamelen.

 

Details

Ontvanger:
werkgever 
Petitieloket:
Einddatum:
01-10-2024 
Status:
Beantwoord 
Petitionaris:
NM Huijsman 

Geschiedenis

Ondertekeningen

Nieuws

Albert Heijn blijft pinnen aan de deur aanbieden

Ten eerste dank voor alle ondertekeningen.

Bij deze wil ik u een update geven over het pinnen aan de deur als betaalmethode bij bestellingen. Per 24 september is het voor alle klanten weer mogelijk om nog te betalen per PIN.

+Lees meer...

Voor de 5% klanten die het niet meer konden, is dit ook aangepast. Albert Heijn wil dat klanten makkelijk en toegankelijk hun online bestelde boodschappen kunnen afrekenen. Ze hebben gemerkt dat veel klanten het prettig vinden om vooraf hun online bestelling te betalen, maar ook dat een deel van de klanten graag gebruik blijft maken van pinnen aan de deur of een van de andere betaalopties. Klanten hebben daarom de mogelijkheid om vooraf te betalen via iDEAL of de digitale betaalpas, aan de deur per PIN te betalen of achteraf per automatische incasso.

02-10-2024