Zorg elijk

Stop zelfverrijking in de zorg

Zie mijn facebook-post met de brief die ik stuur naar mijn zorgverzekeraar. Hier volgt de link: https://www.facebook.com/wilco.nijhof/posts/907381812685066

Burgers van Nederland zijn het meer dan zat! Stop de zelfverrijking in alle lagen van de zorg!

Het graaien van bestuurders in alle lagen van de zorg maar ook in de farmaceutische industrie moet heel snel stoppen. Wij betalen ons scheel en krijgen daar niets voor terug. Hoofdzakelijk door zelfverrijking van farmaceuten die troep maken die niet eens helpt. Zieke mensen leveren immers geld voor ze op! Gezonde mensen niet! Maar ook de topinkomens in alle lagen van de zorg moeten drastisch omlaag. Stop het graaien en de ziekmakers!

Wij eisen dat de complete zorgsector op de schop gaat! Lagere inkomens ver onder de "balkenendenorm" en niet meer heel ver daarboven. Ook willen wij, burgers van Nederland, dat er echte controle komt op de criminele praktijken van de farmaceutische industrie. Wij willen dat de gigantische kloof tussen arm en rijk heel veel kleiner wordt. Stop het misbruiken van de burgers!

Kabinet
22-12-2016