17.328 ondertekeningen

Stop Chemtrails Nu en Weermanipulatie Nu!

10888964_10200136157122227_7535504314418590883_n

Dit is een Burgerinitiatief om 40.000 handtekeningen te verzamelen om het heimelijk toepassen van Weermodificatie, Geo-engineering door middel van het sproeien van zogenaamde Chemtrails op de agenda van de samenleving en de Tweede Kamer te zetten. Heeft u hier voor of tegen kunnen stemmen? Piloten, doctoren en wetenschappers vertellen de waarheid over chemtrails: https://www.youtube.com/watch?v=DPnWaBsMYnY Via zoekmachines is er veel info en beeldmateriaal te vinden. Op de TU Eindhoven wordt er openlijk College over gegeven. Er moet snel duidelijkheid over komen. Teken deze petitie dus!

PETITIE

Dit is een Burgerinitiatief om 40.000 handtekeningen te verzamelen om het sproeien van Chemtrails op de agenda van de samenleving en de Tweede Kamer te zetten.

Behalve in de rest van Europa en de VS wordt ook in Nederland gesproeid door vliegtuigen. Contrails blijven maximaal 5 minuten zichtbaar. Chemtrails waaieren uit en zijn langere tijd zichtbaar als melkachtige uitziende sluiers die gezamenlijk een wolkendek vormen. De chemische stoffen zijn gevaarlijk voor de mens, flora en fauna. De eigenschap van deze stoffen om het optimaal functioneren van het bewustzijn van de mens te blokkeren, verstoren tevens de magnetische velden rondom de Aarde en zijn waarschijnlijk mede verantwoordelijk voor de uitzonderlijke weersveranderingen. De toename van bedreigende ziektes en aandoeningen aan long en luchtwegen, huidziektes, chronische vermoeidheid is waarschijnlijk voor het grootste deel te wijten aan het sproeien van barium, deeltjes aluminium, deeltjes polyamidefibers en andere stoffen.

In 1995 zijn de eerste meldingen van dit fenomeen gedaan. De laatste maanden was het even rustig, maar het sproeien neemt weer toe. Het sproeien wordt waarschijnlijk gestuurd door onderdelen van geheime diensten. Waarom doet het Parlement en de Regering hieraan mee en steunt ze dit sproeien en verbiedt ze het niet onmiddellijk? Waarom heeft geen enkel lid van het Parlement tot nu toe Kamervragen aan de regering gesteld? Wij willen weten waarom dit gebeurt zonder dat we hierover geïnformeerd zijn! Let op, dit is GEEN complot theorie! Google het woord Chemtrails maar eens!

We vragen je dit Burgerinitiatief te steunen door je handtekening te zetten.

Met 40.000 handtekeningen zorgen we ervoor dat het sproeien van Chemtrails besproken moet worden in de Tweede Kamer. Wij hopen dat er dan serieus onderzoek komt en getuigen gehoord kunnen worden tijdens een "parlementaire" hoorzitting! Er zijn al aardig wat handtekeningen binnen, maar nog lang niet genoeg! Alleen al het lanceren van dit initiatief heeft de aandacht gevestigd op Chemtrails. Dus we hopen dat dit de druk weer opvoert om er NU mee te STOPPEN!

onderteken de petitie Stop Chemtrails Nu en Weermanipulatie Nu!.

We e-mailen u een link waarmee u uw ondertekening kunt bevestigen. Uw gegevens worden niet doorgespeeld aan derden en blijven bij de Stichting Petities.nl. Meer hierover leest u in onze privacyverklaring.

Bezig met opslaan van uw ondertekening...

Ajax-loader

Bij drukte op petities.nl kan dit enige momenten duren. Nadat uw ondertekening is opgeslagen ontvangt u een e-mail ter bevestiging. Om uw ondertekening definitief te maken klikt u op de link in deze e-mail en bevestigt u uw ondertekening.
  • ongeveer 11 uur geleden anoniem
  • 6 dagen geleden M. Krom Akersloot
  • 6 dagen geleden Ineke Blom Gouda
  • 6 dagen geleden Edwin de Groot Alkmaar boekhouder
  • 6 dagen geleden O Ottens Is het nu een keer afgelopen met het ziek maken!!!!! Medemblik Zelfstandig ondernemer bouwnijverheid
  • 6 dagen geleden Cathalijne Zoete Deventer Naruurgeneeskundig therapeut
  • 6 dagen geleden Carin van Tol Groningen is het kabinet nu zo dom en weten zij dat zij ook worden vergiftigd, Chemtrails eruit !!
  • 6 dagen geleden Tom leurs Sittard Technicus
  • 6 dagen geleden R. van de Merwe Papendrecht Ik ben er klaar mee
  • 6 dagen geleden E Deeterink Almere
  • 6 dagen geleden Harry van de Almere
  • 7 dagen geleden anoniem
  • 7 dagen geleden monique strack rotterdam

Blader door alle 17.328 ondertekeningen via alle ondertekeningen.