16.178 ondertekeningen

Stop Chemtrails Nu en Weermanipulatie Nu!

10888964_10200136157122227_7535504314418590883_n

Dit is een Burgerinitiatief om 40.000 handtekeningen te verzamelen om het heimelijk toepassen van Weermodificatie, Geo-engineering door middel van het sproeien van zogenaamde Chemtrails op de agenda van de samenleving en de Tweede Kamer te zetten. Heeft u hier voor of tegen kunnen stemmen? Piloten, doctoren en wetenschappers vertellen de waarheid over chemtrails: https://www.youtube.com/watch?v=DPnWaBsMYnY Via zoekmachines is er veel info en beeldmateriaal te vinden. Op de TU Eindhoven wordt er openlijk College over gegeven. Er moet snel duidelijkheid over komen. Teken deze petitie dus!

PETITIE

Dit is een Burgerinitiatief om 40.000 handtekeningen te verzamelen om het sproeien van Chemtrails op de agenda van de samenleving en de Tweede Kamer te zetten.

Behalve in de rest van Europa en de VS wordt ook in Nederland gesproeid door vliegtuigen. Contrails blijven maximaal 5 minuten zichtbaar. Chemtrails waaieren uit en zijn langere tijd zichtbaar als melkachtige uitziende sluiers die gezamenlijk een wolkendek vormen. De chemische stoffen zijn gevaarlijk voor de mens, flora en fauna. De eigenschap van deze stoffen om het optimaal functioneren van het bewustzijn van de mens te blokkeren, verstoren tevens de magnetische velden rondom de Aarde en zijn waarschijnlijk mede verantwoordelijk voor de uitzonderlijke weersveranderingen. De toename van bedreigende ziektes en aandoeningen aan long en luchtwegen, huidziektes, chronische vermoeidheid is waarschijnlijk voor het grootste deel te wijten aan het sproeien van barium, deeltjes aluminium, deeltjes polyamidefibers en andere stoffen.

In 1995 zijn de eerste meldingen van dit fenomeen gedaan. De laatste maanden was het even rustig, maar het sproeien neemt weer toe. Het sproeien wordt waarschijnlijk gestuurd door onderdelen van geheime diensten. Waarom doet het Parlement en de Regering hieraan mee en steunt ze dit sproeien en verbiedt ze het niet onmiddellijk? Waarom heeft geen enkel lid van het Parlement tot nu toe Kamervragen aan de regering gesteld? Wij willen weten waarom dit gebeurt zonder dat we hierover geïnformeerd zijn! Let op, dit is GEEN complot theorie! Google het woord Chemtrails maar eens!

We vragen je dit Burgerinitiatief te steunen door je handtekening te zetten.

Met 40.000 handtekeningen zorgen we ervoor dat het sproeien van Chemtrails besproken moet worden in de Tweede Kamer. Wij hopen dat er dan serieus onderzoek komt en getuigen gehoord kunnen worden tijdens een "parlementaire" hoorzitting! Er zijn al aardig wat handtekeningen binnen, maar nog lang niet genoeg! Alleen al het lanceren van dit initiatief heeft de aandacht gevestigd op Chemtrails. Dus we hopen dat dit de druk weer opvoert om er NU mee te STOPPEN!

onderteken de petitie Stop Chemtrails Nu en Weermanipulatie Nu!.

We e-mailen u een link waarmee u uw ondertekening kunt bevestigen. Uw gegevens worden niet doorgespeeld aan derden en blijven bij de Stichting Petities.nl. Meer hierover leest u in onze privacyverklaring.

Bezig met opslaan van uw ondertekening...

Ajax-loader

Bij drukte op petities.nl kan dit enige momenten duren. Nadat uw ondertekening is opgeslagen ontvangt u een e-mail ter bevestiging. Om uw ondertekening definitief te maken klikt u op de link in deze e-mail en bevestigt u uw ondertekening.
  • ongeveer 6 uur geleden Marlon S Rotterdam Zelfstandig ondernemer klimaatbeheersing
  • ongeveer 9 uur geleden mark henry den haag
  • ongeveer 9 uur geleden G van der Weide ter apel
  • ongeveer 11 uur geleden Karen Pas Soest
  • ongeveer 17 uur geleden anoniem
  • ongeveer 19 uur geleden T Jakobs COEVORDEN
  • ongeveer 20 uur geleden anoniem
  • ongeveer 22 uur geleden zoe vd velden limburg
  • ongeveer 22 uur geleden Shirley Fortuin Heerlen
  • ongeveer 22 uur geleden anoniem
  • 1 dag geleden Pim redelijk Almere
  • 1 dag geleden Debby van Dongen Dussen
  • 1 dag geleden CC van Teeffelen weesp
  • 1 dag geleden N. Kleine Staarman Tegelen
  • 1 dag geleden Maarten n Venlo
  • 1 dag geleden tineke marra BENNEBROEK
  • 1 dag geleden MJA van de Vorstenbosch Gemeente Rijswijk Z-H
  • 1 dag geleden Lindsay Romberg Amsterdam
  • 1 dag geleden Wesley van dongen Breda Ondernemer
  • 1 dag geleden Leon Martens venlo
  • 1 dag geleden anoniem
  • 1 dag geleden Dr P.E. van der Werff Amsterdam Voorheen Instituut voor Milieuvraagstukken, VU
  • 1 dag geleden Maarten Lunenborg Almere
  • 1 dag geleden monique k landgraaf
  • 1 dag geleden Hennie Steyn Nunspeet
  • 1 dag geleden Maylin Veltmeijer-Pauels Kerkrade
  • 1 dag geleden Jeany Jansen Willemstad
  • 2 dagen geleden Mary Joan Fenton Schinveld Engineer of the Built Environment
  • 2 dagen geleden A Biemans Hoofddorp
  • 2 dagen geleden Bieke Canaerts Deurne, Boekenberglei 117, Belgi├ź
  • 2 dagen geleden Aicha Sonnleitner Schijf
  • 2 dagen geleden Marjanne Smiesing De Meern
  • 2 dagen geleden Hans Gadellaa Maurik
  • 2 dagen geleden Frank Buurman Nijmegen
  • 2 dagen geleden anoniem

Blader door alle 16.178 ondertekeningen via alle ondertekeningen.