36038810 10160666417435595 3861848860997451776 o

Stop chemtrails nu en weermanipulatie nu

We hebben de vereiste 40.000 gehaald, echter u kunt dit Burgerinitiatief Parlementaire Hoorzitting Weermanipulatie nog gewoon ondertekenen.

Dit is een Burgerinitiatief om 40.000 handtekeningen te verzamelen om het heimelijk toepassen van weermodificatie (geo-engineering) of ook wel solar radiation management, of het militaire codewoord: Hemel Spinnen" of Albedo management genoemd, door middel van het sproeien van zogenaamde chemtrails en het toepassen van o.a. Cloud-Seeding, HAARP (ionic spheric heaters) en de opvolger: LDAL (Laser Developed Atmosfheric Lences Force Shield) , De Ice Cube Neutrino Detector faciliteit op de Zuidpool, plasma energie, Cloud-ionisatoren en zogenoemde radarstralers op de agenda van de samenleving en de Tweede Kamer te zetten. Heeft u hier voor of tegen kunnen stemmen? Piloten, doctoren en wetenschappers vertellen de waarheid over chemtrails. Via zoekmachines is er veel info en beeldmateriaal te vinden. Op universiteiten (ook in Nederland) wordt openlijk college over geo-engineering gegeven en er wordt onderzoek naar gedaan. Er moet snel duidelijkheid over komen. De waarheid moet boven tafel. Teken dus dit belangrijke Burgerinitiatief! Ook als je vindt dat dit onzin is en denkt dat de Overheid dit nooit zou doen of zou faciliteren! Door dit Burgerinitiatief kunnen we dichterbij de waarheid komen.

Let op, dit is GEEN complottheorie! Google het woord Chemtrails, geo-engineering of HAARP maar eens!

We vragen je dit Burgerinitiatief te steunen door je handtekening te zetten. Met 40.000 handtekeningen zorgen we ervoor dat het sproeien van Chemtrails en weermodificatieprogramma's besproken moet worden in de Tweede Kamer. Wij gaan er dan van uit dat er serieus onderzoek komt en er getuigen gehoord kunnen worden tijdens een "parlementaire" hoorzitting en/of enquête! Alleen al het lanceren van dit initiatief heeft de aandacht gevestigd op o.a. chemtrails. Dus we hopen dat als er veel mensen dit Burgerinitiatief tekenen, dit de druk opvoert om er NU mee te STOPPEN en de onderste steen boven te laten komen! Een parlementaire hoorzitting en/of parlementaire enquête waar onder andere betrokkenen, getuigen, wetenschappers, onderzoekers, militairen uit binnen,- en buitenland onder ede gehoord kunnen gaan worden moet hier meer duidelijkheid over geven. Wij vragen met dit Burgerinitiatief om niets meer of minder dan de waarheid en het per direct stoppen van alle activiteiten (Chemtrails/Weermanipulatie) in ieder geval boven Nederlands grondgebied en boven de Benedenwinds en Bovenwindse Eilanden. Je kunt dit burgerinitiatief alleen tekenen als je Nederlands Staatsburger bent en ouder dan 18!

Dit is een burgerinitiatief om 40.000 handtekeningen te verzamelen om het sproeien van chemtrails op de agenda van de samenleving en de Tweede Kamer te zetten.

• Behalve in de rest van Europa en de VS wordt ook in Nederland gesproeid door vliegtuigen. Contrails blijven maximaal 5 minuten zichtbaar. Chemtrails waaieren uit en zijn langere tijd zichtbaar als melkachtige uitziende sluiers die gezamenlijk een wolkendek vormen.

• De chemische stoffen zijn gevaarlijk voor de mens, flora en fauna. De eigenschap van deze stoffen om het optimaal functioneren van het bewustzijn van de mens te blokkeren, verstoren tevens de magnetische velden rondom de aarde en zijn waarschijnlijk mede verantwoordelijk voor de uitzonderlijke weersveranderingen.

• De toename van bedreigende ziektes en aandoeningen aan longen en luchtwegen, huidziektes, chronische vermoeidheid is waarschijnlijk voor het grootste deel te wijten aan het sproeien van barium, deeltjes aluminium, deeltjes polyamidefibers en andere stoffen.

• In 1995 zijn de eerste meldingen van dit fenomeen gedaan. De laatste maanden was het even rustig, maar het sproeien neemt weer toe. Het sproeien wordt waarschijnlijk gestuurd door onderdelen van geheime diensten.

Waarom doet het parlement en de regering hieraan mee en steunt ze dit sproeien en verbiedt ze het niet onmiddellijk? Waarom heeft geen enkel lid van het parlement tot nu toe Kamervragen aan de regering gesteld? Wij willen weten waarom dit gebeurt zonder dat we hierover geïnformeerd zijn!

Ondertekenen

We e-mailen u een link waarmee u uw ondertekening kunt bevestigen. Uw gegevens worden niet doorgespeeld aan derden en blijven bij de Stichting Petities.nl. Meer hierover leest u in onze privacyverklaring.

21-02-2023
Elbert Westerbeek

Dit burgerinitiatief wordt omgezet naar een petitie

Omdat dit Burgerinitiatief door de Commissie Burgerinitiatieven van de Tweede Kamer is afgewezen, veranderen we deze in een petitie. De persoonsgegevens (adres, woonplaats) zijn niet nodig voor een petitie en zullen door de webmaster van petities.nl worden verwijderd.

Zo kunnen we de petitie op termijn alsnog aan diverse Tweede Kamer-commissies aanbieden en houden we druk op de zaak en gaan de in 16 jaar met bloed, zweet en tranen, verzamelde ondertekeningen niet verloren. Dus blijf de petitie tekenen en/of verspreiden. Alvast hartelijk dank. Hartelijke groet, Elbert Westerbeek

17-08-2022

Er kon niet worden vastgesteld of er voldoende geldige steunbetuigingen zijn ontvangen

De commissie heeft geconstateerd dat het burgerinitiatief is voorzien van meer dan de minimaal vereiste 40.000 handtekeningen. Het ontvangen digitale bestand waaruit moest blijken dat ten minste 40.000 natuurlijke personen het voorstel steunen, voldoet niet omdat (in ieder geval) vele adresgegevens en geboortedata ontbraken.

Hierdoor kon niet worden vastgesteld of er voldoende geldige steunbetuigingen zijn ontvangen. Uit de papieren bestanden kon deze discrepantie niet worden vastgesteld.

Bron: Kamerstuk 35977 nr. 11

16-08-2022

De Ice Cube Neutrino Detector. Nog een 'wapen' ten behoeve van weermanipulatie.

Er blijkt buiten HAARP nog een energiewapen te zijn op de Zuidpool dat gebruikt blijkt te worden voor weersverandering, mind control en als veroorzaker van aardbevingen. De Ice Cube Neutrino Detector.

Interview met Eric Hecker. Vanaf oktober 2010 werkte Eric Hecker een jaar op het Amundsen Scott Station van de Zuidpool voor de Raytheon Polar Services Company, waar hij onderhoud uitvoerde aan wetenschappelijke apparatuur, waaronder de enorme Ice Cube Neutrino Detector. Hij leerde dat Ice Cube veel meer deed dan passief neutrino's opnemen die door de aarde gingen, maar fungeerde als een gigantische zender. De grootte en kracht suggereerden dat het kon worden gebruikt voor Deep Space (kwantum) communicatie met ruimtevaartuigen die door ons zonnestelsel en daarbuiten reizen.

Nog onheilspellender is dat de enorme zendkracht het ook 's werelds grootste gerichte energiewapen maakte, ver boven de beruchte HAARP-faciliteit in Alaska. Eric beschreef hoe Ice Cube kon worden gebruikt voor weersverandering, mind control en speelde een rol bij twee aardbevingen die Christchurch Nieuw-Zeeland in september 2010 en februari 2011 troffen.

In dit Exopolitics Today-interview met Dr. Michael Salla beschrijft Eric zijn ervaringen als een begaafd kind en korte dienst bij de Amerikaanse marine die hem ertoe brachten te concluderen dat hij deel uitmaakte van een geheim ruimteprogramma en dat de Raytheon-corporatie een sleutelrol speelde in zijn geheime dienst. Aangezien Raytheon ook zijn werkgever was in het jaar dat hij op de Zuidpool werkte, vermoedt hij dat zijn werk daar een dekmantel was voor zijn voortdurende dienst in een geheim ruimteprogramma dat opereerde vanuit Antarctica, waarvan alle herinneringen zijn gewist. Eric beschreef zijn inspanningen om meer herinneringen op te halen aan zijn geheime ruimteprogrammadienst en hoe dit zich verhoudt tot het jaar dat hij op Antarctica werkte.

Bekijk het interview via deze link: https://www.youtube.com/watch?v=wDJ101_SYjs

17-05-2022