Earth

Kassabon

Koopeenheid met missie: Een cadeau bon kan iedere bon zijn. Een cadeau bon voor iedereen. Als wij aan een cadeau denken wij meestal aan de liefde want geven komt van harte en nemen is in dit geval echt wel leuk.

Het Idee: 10 klanten kopen ieder iets voor de prijs van 10 en geven ieder 10% van deze aankoop in een pot. Dan zou deze pot met het bedrag aangevuld op 10 neerkomen. En dus de 10 klant zou zo zijn bijdrage voor de aankoop volledig terug kunnen krijgen.

Ter realisatie van deze idee zou heel veel investering moeten plaats vinden. Hierover ben ik erg optimistisch ingesteld want vanuit mijn zicht zou de consument alzo dus ook U moeten zelf bepalen of deze idee ook iets voor U te betekenen heeft. Voor iedereen die zich aangesproken voelt hieraan mee te doen hartelijk welkom.

Het gaat om het terug invoeren van kassabonnen door de consument in een online systeem zodat de consument kans maakt door nog vast te stellen percentage 10 procent van koopbedrag waardoor consument hiervoor in aanmerking komt de volledige totale aankoopbedrag als cadeau terug te bekomen.

Zo wordt een gewone kassabon die eigenlijk niets meer waard was zelf weer tot een product met duurzame warde. Dit is geen kans spel of loterij want loten worden niet verkocht en een trekkingsdatum voor een niet bepaalde winst bestaat ook niet eerder als men dit systeem als opvolgende ritmiek zou late lopen komt iedereen wel een keer aan de beurt. Interessant is deze idee met name voor de kleine geldbedragen.

De kassabon hoort bij deze idee te registreert worden. Dit gebeurd bij de uitprint automatisch in de kassamachines hierdoor krijgt iedere kassabon een unieke gebruikersnaam en wachtwoord. Bovendien wordt de informatie over de warde van de kassabon totaalbedrag samen met deze gebruikersnaam en wachtwoord aan het systeem overgedragen. Het systeem is een verband van servers op intranet en internet waaraan de kassamachines moeten op aangesloten zijn.

Door de systematische aanpassing overeenkomsten quote wordt de meest succesvolle start positie ingenomen om deze idee te realiseren.

Deze aanpassingen zijn in het volgende beschreven. Voor de berekening van de uitkering teruggave totaal aankoopbedrag wordt allen met de volledige geldbedrag voor de decimaalpunt rekening gehouden.

Voor de mogelijke klanten betekent deze aanpassing hogere overeenkomsten quote en een eerdere score tot de 10 plaats voor de uitkering teruggave totaal aankoopbedrag.

Database: vergelijkt alleen overeenkomsten waarde percentage10% kassabon en voegt aantal paren telkens 10 tot een groep samen. Volgorde afhankelijk van datum en tijd ontvangst in het systeem. Percentages die reeds zijn betaald door de negen resterende klanten wordt op nieuw in de database verder gezocht naar meer overeenkomsten. Als deze gevonden zijn verplaatst het databasesysteem deze negen klanten iedereen een plaats verder in richting plaats tien.

Website: Er wordt een gemeenschapssite (communitysite) opgebouwd waar klanten hun mening kunnen geven over deze actie ook kan de klant hier altijd anoniem zijn volgorde in de rij bekijken en weet steeds war zijn plaats in de rij is.

Financiering: voor allen die tot de groep aan de resterende 9 klanten behoren voor die de databasesysteem geen succesvolle matches (uitbetaling) kon worden gevonden. Zal de gave van de 10% naar afloop van een jaar worden teruggegeven. De opbrengst aan rente van deze bedragen kan de kosten voor transacties onderneming van deze site bij de bank overnemen. De winst werd ten grootste deels aan stichtingen die aan goede doelen voldoen overgemaakt.

De wereldwijde beurzen hebben een gemiddeld dagelijkse omzet van 3000 miljard dollar. 10% van deze wereldwijde dagelijkse omzet alzo dus 10% van 3000 miljard dollar belegd in het volgende systeem iedere dag, zou dit systeem mogelijk maken. Het onnodige overschot van deze 10% zou opnieuw terugvloeien naar de beurzen.

Waarom zouden de beurzen dit doen de beurzen kunnen alleen bestaan als er consumptie door consumenten word gedaan omdat dit zo is bestaan er beurzen. De waarde van deze consumptie door deze consumenten bepaald ook ten grootste deel de omzet aan de beurzen wereldwijd. Als deze consumptie van deze consumenten gestimuleerd wordt stimuleert dit ook de beurzen en levert voor deze beurzen ook meer omzet op.

Dit systeem stimuleert de koopkracht van de consument alzo dus ook de omzet van de beurzen.

U stem helpt het mogelijk maken deze idee te realiseren.

U stem is belangrijk zodat de industrie en de ondernemers in iedere branche van handel het consumentenbelang en het consumenteninteresse in deze idee ziet en willen meedoen als de mogelijkheid zou bestaan.

Deze mogelijkheid is nu aan U a.u.b. geef U stem!

Global alle Consumenten Global alle Banken Global alle Handel Ondernemingen Global alle Industrie

Geld is een kringloop en mag niet onderbroken worden.

De consument bepaald het bedrag voor het volbrengen van het tiende van zijn aankoop. Is hij of zij de tiende krijgt de consument zijn totale koopbedrag terug. Uitsluitend alleen met registratie van zijn aankoopbewijs (kassabon).

De opbrengst vanuit deze idee komt algemeen iedereen tegoed en de overschot aan opbrengst wordt ten grootste deels aan stichtingen die goede doelen voldoen overgemaakt. Dit systeem leeft door de steeds in een reeks plaats vindende aankop van goederen tegen ruil van geld en een bewijs van aankoop door een kassabon dit gebeurd dagelijks iedere seconde. Daarom maakt ook iedereen kans op zijn 10 plaats en dus volledig geld terug.

We hebben u een e-mail gestuurd vanaf webmaster@petities.nl. Om verder te gaan met uw petitie volgt u de link in de e-mail.

Europetition
17-02-2013