Verbied siliconen borstimplantaten tot onderzocht is wat erin zit

Ken je iemand die ziek is geworden door siliconen borstprotheses en vind je dat deze niet langer mogen worden gebruikt, voordat goed onderzoek is verricht naar de veiligheid, onderteken dan deze petitie.

Slachtoffers van siliconen. www.meldpuntklachtensiliconen.nl http://klachtensilicon.forum2go.nl/

Al tientallen jaren staan borstimplantaten ter discussie. Duizenden vrouwen vertonen wereldwijd overeenkomstige klachten, die A-typisch zijn en daarom niet geloofd. Er zijn geen langetermijn onderzoeken gedaan, terwijl auto-immuunziekten vaak pas na 10 jaar ontstaan. De plastisch chirurgen blijven ze plaatsen, terwijl nooit is onderzocht wat erin zit. Het gaat om mensenlevens die verwoest worden. Ze worden behandeld als proefkonijnen.

We eisen een verbod op siliconen borstimplantaten zolang de veiligheid niet is aangetoond. Onderzoek naar de inhoud van siliconen borstimplantaten door onafhankelijke onderzoekers. Registratieplicht ivm terugroep acties. Verplichte melding van kapotte implantaten en klachten door artsen. Eerlijke voorlichting door plastisch chirurgen. Hulpmiddelen uit klasse lll moeten onder de geneesmiddelenwet gaan vallen. Keuring door overheid ipv fabrikant.

Sign this petition

Natascha van Brummen
strijen
about 2 years

No news about this petition yet.