You, the petitioner
20240830 134431

Verbeter het vervoer door Valys

4,643 signatures

Geen lange wachttijden of ongevraagde rit annuleringen! In acht nemen veiligheidsregels. Respectvolle communicatie met cliënten.

Petition

We

Pashouders, zorgwerkers, taxichauffeurs en medeburgers

 

establish that:

  • de service bij/door Valys beter moet
  • er lange wachttijden of ongevraagde rit annuleringen zijn
  • veiligheidsregels niet in acht worden genomen
  • de communicatie met cliënten niet altijd respectvol is
  • dit ook geldt voor de aangesloten taxibedrijven die minder validen met en zonder hulpmiddelen mogen vervoeren.

 

and request

  • erkenning van Valys dat zij ten alle tijde eindverantwoordelijke zijn voor geleverde diensten.
  • geen extreme wachttijden en ritannuleringen zonder overleg met pashouders of zorgverleners
  • betere controle op de kwaliteit van taxibedrijven die ritten accepteren
  • bij acceptatie rit nooit annulering zonder vervanging.

Sign this petition

 
We e-mail you a link to confirm your signature. Your data will not be shared with third parties and remains with the Stichting Petities.nl. Your name and place of residence will only appear if you choose this. Read more about this in our privacy statement.

Details

Addressed to:
Tweede Kamer 
Petition desk:
Lead petitioner:
Astrid ten Voorde 

History

Signatures

Updates

Binnenkort bij Kassa televisieprogramma

Binnenkort wordt er via Kassa televisieprogramma van BNN aandacht geschonken aan vervoersbedrijf Valys. Doel hiervan is dat wij verwachten er een oplossing komt voor lange wachttijden en beter overleg met mensen die ritten boeken met name als deze achteraf geannuleerd worden en er geen zekerheid geboden wordt.

+Read more...

Oplossingen zijn dus gewenst

2024-09-02