Tegen racistisch uitzendbureau All-In Personeel Roosendaal

Als maatschappij dienen we keihard op te treden tegen racistische werkgevers. Als u van mening bent dat partijen als All-In, moeten stoppen met het buitensluiten van groepen op basis van geloofsovertuiging teken dan de petitie.

Als u na het lezen van dit artikel ook boos bent geworden op All-In en ook van mening bent dat zulke partijen niet meer mogen bestaan teken dan de petitie.

Teken de petitie en laat weten dat All-In personeel niet kan!

Als u ook eist dat partijen zoals All-In personeel gevestigd in Roosendaal moet stoppen met dit soort beleid teken de petitie dan. Wij kunnen dit als maatschappij niet langer meer accepteren. Wij als burgers beslissen hoe ons land er uit gaan zien, partijen als All-In moeten niet de boventoon gaan voeren in Nederland.

de Nederlandse bevolking zijn racistische werkgevers spuugzat.

constateren dat:

All-Inn Personeel is een uitzendbureau dat zich schuldig maakt aan rascisme zie: http://nos.nl/artikel/607251-uitzendbureau-weigert-moslima.html. Het is inmiddels 2014, dit soort bedrijfsvoering zou niet meer mogen bestaan.

Mijn verzoek aan de gemeente Roosendaal is om een onderzoek te starten naar het werving- en selectieproces van All-In Personeel. Dit soort gedrag moet keihard worden afgestraft en niet worden aangemoedigd.

Huidige status

Deze petitie staat niet open om ondertekeningen te verzamelen.

Roosendaal
06-05-2016