Esther olofsson red museum rotterdam

Red Museum Rotterdam

6.145 ondertekeningen

De Rotterdamse Raad voor Kunst en Cultuur heeft een negatief advies gegeven aan het college van B&W over de subsidie voor 2021-2024 van Museum Rotterdam. Het museum moet sluiten. Het is voor ons ondenkbaar dat Rotterdam geen stadsmuseum heeft dat de historische en actuele stadscollectie presenteert.

#makeithappen #redmuseumrotterdam #sterkerdoorstrijd

(virtuele en ├ęchte) Rotterdammers, cultuurliefhebbers en bezoekers van Museum Rotterdam

dat de Rotterdamse Raad voor Kunst en Cultuur (RRKC) er niet in geslaagd is Museum Rotterdam op zijn waarde voor de stad juist in te schatten. Rotterdam heeft een stadsmuseum nodig. Museum Rotterdam is de enige publiek toegankelijke plek waar je alles te weten kunt komen over de geschiedenis en de cultuur van Rotterdam. De unieke historische en actuele collectie moet voor Rotterdammers en bezoekers van Rotterdam toegankelijk blijven.

het college van burgemeester en wethouders het negatieve advies van de RRKC naast zich neer te leggen. Ga samen met Museum Rotterdam het gesprek aan en zorg dat dit unieke museum voor de stad behouden blijft.

Ondertekenen

We e-mailen u een link waarmee u uw ondertekening kunt bevestigen. Uw gegevens worden niet doorgespeeld aan derden en blijven bij de Stichting Petities.nl. Meer hierover leest u in onze privacyverklaring.

Rotterdam
01-10-2020