Esther olofsson red museum rotterdam

Red Museum Rotterdam

8.812 ondertekeningen

De Rotterdamse Raad voor Kunst en Cultuur heeft een negatief advies gegeven aan het college van B&W over de subsidie voor 2021-2024 van Museum Rotterdam. Het museum moet sluiten. Het is voor ons ondenkbaar dat Rotterdam geen stadsmuseum heeft dat de historische en actuele stadscollectie presenteert.

#makeithappen #redmuseumrotterdam #sterkerdoorstrijd

(virtuele en ├ęchte) Rotterdammers, cultuurliefhebbers en bezoekers van Museum Rotterdam

dat de Rotterdamse Raad voor Kunst en Cultuur (RRKC) er niet in geslaagd is Museum Rotterdam op zijn waarde voor de stad juist in te schatten. Rotterdam heeft een stadsmuseum nodig. Museum Rotterdam is de enige publiek toegankelijke plek waar je alles te weten kunt komen over de geschiedenis en de cultuur van Rotterdam. De unieke historische en actuele collectie moet voor Rotterdammers en bezoekers van Rotterdam toegankelijk blijven.

het college van burgemeester en wethouders het negatieve advies van de RRKC naast zich neer te leggen. Ga samen met Museum Rotterdam het gesprek aan en zorg dat dit unieke museum voor de stad behouden blijft.

Ondertekenen

We e-mailen u een link waarmee u uw ondertekening kunt bevestigen. Uw gegevens worden niet doorgespeeld aan derden en blijven bij de Stichting Petities.nl. Meer hierover leest u in onze privacyverklaring.

Rotterdam
15-09-2020
Esther Olofsson
Organisatie:
RauwCC

Red Museum Rotterdam!

Museum Rotterdam mag niet sluiten en trekt deze week dan ook alles uit de kast om te laten zien hoe belangrijk het museum is voor de stad. Tot en met 13 september kun je gratis genieten van een rijke programmering die samen met partners uit de stad wordt georganiseerd.

+Lees meer...

Kijk voor het programma snel op https://museumrotterdam.nl/bezoek/actieweek

Met al ruim 8.500 online ondertekeningen en bijna 1.000 offline ondertekeningen mogen we deze petitie al een succes noemen, maar we willen de wethouder minstens het dubbele aantal aanbieden. Ken je mensen in je omgeving die de petitie nog niet ondertekend hebben, roep ze dan vooral op om deze alsnog te ondertekenen!

Met digitale groet,

Esther Olofsson