Onderzoek Bilderberg Nu!

De Bilderberg is een voor velen onbekende organisatie, bestaande uit ongeveer 130 van de machtigste mensen op aarde. Een maal per jaar vergaderen zij en beslissen zij over de toekomst van de wereld. Maar willen wij dit wel?

Vrije Nederlanders Vrije Friezen Vrije Saksen Vrije Antillianen

Dat een voor ons en velen onbekende organisatie met de naam De Bilderberg elk jaar een ontmoeting organiseert waarbij zeer hooggeplaatsten uit de globale samenlevingen aanwezig zijn. Dit gaat van regeringsfunctionarissen tot bedrijfsleven en "royalty". Het is geheim wat er besproken wordt. Afgezien van mogelijke motieven staat vast dat het niet acceptabel is dat een dergelijke machtsbasis wordt gecreeert buiten de Nederlandse democratie.

Volledig inzicht in alle bestaande en nog te komen gespreksverslagen en handelingen van de Bilderberg organisatie.

In elk ander geval een direct verbod op het contact door hooggeplaatste regeringsfunctionarissen en royalty met deze organisatie. Daarnaast zal onderzoek moeten plaatsvinden dat zich zal richten op mogelijk abusief handelen jegens de Nederlandse soevereiniteit.

Relevante jurisprudentie is zoals u weet aanwezig.

Sign this petition

marianne bloemberg
aalsmeer
about 1 month

No news about this petition yet.