Kickboksgala's Nederland

De burgemeesters van Nederland willen deze gala's verbieden terwijl ons land de nr 1 van de wereld is met onze vechters. Steun onze vechters die hier hun werk van hebben gemaakt en zo dus ook aan hun brood komen door hier te stemmen en laat onze sport niet kapot maken.

alle kickboksers en liefhebbers van vechtsporten

wij kickboksers zijn het zat om altijd als criminelen neergezet te worden. Doordat er in Hoorn iets gebeurt wat niet door de beugel kan worden dan maar alle kickboksgala's verboden. Ik ben juist van mening dat in plaats van verbieden van bijvoorbeeld "It's showtime"-gala's (de grootste van NL) juist deze gala's te stimuleren. Deze gala's zijn juist goede reclames voor iedere grote stad in Nederland. En criminelen komen overal niet alleen bij het kickboksen.

te komen tot een goede oplossing om de (grote) gala's toch door te laten en op een manier waar iedereen baat bij heeft. Nederland heeft tenslotte de beste kickboksers van de wereld en het zou zonde zijn als ze niet meer in eigen land te bewonderen zijn. Als het kabinet deze sport iets meer zou steunen zoals bijvoorbeeld in Japan en Thailand gebeurt, krijgen ze er tenslotte ook heel wat belastingcentjes voor terug.

Onderteken deze petitie

amanda van gijlswijk
lisse

Nieuwtjes

Nog geen nieuws over deze petitie.