De Gulden Middenweg moet blijven

Gemeente Middenbeemster heeft enige tijd terug besloten het enige (legale) kraakpand van het dorp te sluiten. Hiertoe hebben zij geen enkele reden of noodzaak. Ze willen ontruimen voor leegstand en vernieling, terwijl de krakers een contract hebben en staan voor behoud van het pand. De krakers hebben al een rechtszaak gewonnen, nu komt de volgende. Daarom deze petitie.

Wij willen dat 'De Gulden Middenweg' blijft bestaan!

Wij constateren dat de gemeente door hun zeer standvastige houding vastberaden zijn om de bewoners eruit te schoppen. Toen de gemeente de bewoners 46 uur de tijd gaf om weg te zijn, hebben ze een rechtszaak aangespannen en die hebben ze gewonnen. Helaas blijft de gemeente bij hun punt en komt er nog een rechtszaak. Daarom hebben we deze petitie hard nodig om te kunnen laten zien dat het huis beter af is mét krakers dan zonder.

Help mee in het proces tegen de gemeente, teken deze petitie, het liefst met een 'waarom' erbij. Dit kan ons helpen op het moment dat de rechter gaat beslissen.

Onderteken deze petitie

Saya Bicker
Zaandam

Nieuwtjes

Nog geen nieuws over deze petitie.