Afhandeling letselschade goed wettelijk regelen

Slachtoffers van letselschade worden door verzekeraars met bewuste tactieken afgescheept. Mensen zijn genoodzaakt via dure juridische procedures hun schade vergoed te krijgen. Een oneerlijke strijd waardoor mensen, met vaak ernstig leed, opnieuw slachtoffer worden! Help deze praktijk nu te stoppen!

Burgerinitiatief; Robin's Wil Wordt Wet!

inwoners van Nederland en in het bijzonder slachtoffers van letselschade,

Dat meerdere malen is onderzocht en aangetoond, dat slachtoffers van letselschade door verzekeraars met bewuste tactieken worden afgescheept met geen of onredelijke vergoedingen. Slachtoffers daarom genoodzaakt zijn om via dure juridische procedures hun schade vergoed te krijgen. Keer op keer blijkt dat er geen structurele voortgang is in de verbetering van letselschade afhandeling. Er nu een eind wordt gemaakt aan deze schrijnende situatie!

de Tweede Kamer der Staten-Generaal, om de afhandeling van letselschade in Nederland goed te regelen in wetgeving.

Wetgeving waarin geborgd is dat het slachtoffer: -binnen redelijke termijn zeker is van, -een rechtvaardige afhandeling van de, -schade en de kosten die hij heeft en -een genoegdoening krijgt voor zijn leed middels smartengeld.

Sign this petition

about 2 months
M. Vooghel
Eerbeek
al 13 jaar bezig met letselschade afwikkeling. fraude, corruptie en tot diepe armoede vervallen. zoek journalist om deze zaak bekend te maken.
M. Vooghel
Eerbeek
nu 13 jaar aan het vechten tegen de corruptie als verkeersslachtoffer met hersenletsel. schandalig!!! tot in diepe armoede gedreven door de corrupte hebzucht van vele partijen! zie http://vooghel.wix.com/wonderenwereld
2 months

No news about this petition yet.