Stop de windmolenwaanzin in Noord-Beveland

Het windmolenpark van Camperwind is schadelijk voor de gezondheid (ultrasound en slagschaduw) van de eigen bevolking en is erg schadelijk voor het toerisme. Er was geen draagvlaktoetsing onder omwonenden en belangenverstrengeling in de gemeenteraad. Moet de rechter er weer aan te pas komen?

zijn de omwonenden rond het nieuw geplande windpark bij Kamperland door de onderneming Camperwind.

Het nieuwe project is schadelijk voor onze gezondheid en die van onze gasten. Het gaat om slagschaduw en "serious health risks through infrasound". Er is geen draagvlaktoetsing geweest, wij zijn niet gehoord en de onderzoeken zijn niet gegarandeerd onafhankelijk. Dit heeft de rechter in Middelburg al bij de vorige projecten van Camperwind in Noord Beveland vastgesteld. Het project is een ramp voor het toerisme en de horeca op Noord - Beveland.

De gemeenteraad voor Noord-Beveland te kiezen en nee te stemmen tegen dit project. Ook als sommigen van u direct of indirect bij dit project betrokken zijn: Het maakt ziek, vernielt de commercie en het toerisme en verstoord ons "Noord-Beveland Eindeloos Eiland". Zet windmolens neer waar het planologisch zinvol is en niet daar waar sommigen hun zakken kunnen vullen met subsidies.

Noord-Beveland
15-02-2016