Sscn0558

Stadsdienst lijn 1 en 2 in Hoogeveen

De provincie Drenthe heeft op 22 april 2014 besloten om de dienstregeling 2015 van de stadsdienst lijn 1 en lijn 2 in HOOGEVEEN drastisch te verminderen

Inwoners van Hoogeveen en gebruikers van de stadsdienst in Hoogeveen

constateren dat:

Dat de Provincie Drenthe op 22 april 2014 de dienstregeling 2015 voor openbaar vervoer per bus heeft vastgesteld en dat het wederom een drastische afslanking van de huidige dienstregeling van de stadsdiensten lijn 1 en lijn 2 van Qbuzz in Hoogeveen is: • Het stoppen met ritten op zondag • Het stoppen met ritten na 8 uur ’s avonds • Minder bussen tijdens de spitsuren op lijn 1 en lijn 2 • Het halveren van de ritten van lijn 2: een-uurs-dienst

• De Gedeputeerde Staten van Drenthe om een heroverweging van het besluit tot vaststelling van de dienstregeling 2015. • Om het reizen per openbaar vervoer met de stadsdienst in Hoogeveen op zondagen en avonden en spitsuren minimaal te houden op de huidige dienstregeling. • Om in aanmerking te nemen dat de tellingen over de eerste drie maanden 2014 onbetrouwbaar zijn door het ontbreken en/of defect zijn van OV-chipkaart apparatuur.

Huidige status

Deze petitie staat niet open om ondertekeningen te verzamelen.

Provincie Drenthe
15-06-2016