Hondenvrije zone binnen blauwe lijnen aangelijnd en opruimplicht

Hondenbeleid park Maarssenbroek

Kom samen in actie tegen het voorgenomen hondenbeleid voor het park Maarssenbroek van de Gemeente Stichtse Vecht. We laten ons niet onbeperkt aanlijnen!

hondenbezitters, hondenliefhebbers, bezoekers van het park Maarssenbroek, bewoners van Maarssenbroek

dat het aangekondigde nieuwe hondenbeleid van de Gemeente in het park Maarssenbroek een hond- en baasonvriendelijk beleid is, met maatregelen die gedeeltelijk onuitvoerbaar zijn, en dat er onvoldoende gekeken is naar mogelijkheden om het park voor alle gebruikers een aangename recreatieplaats te maken. Alleen wanneer er voor iedereen ruimte is en de afbakening duidelijk is aangegeven, is en blijft het park een fijne plek in onze samenleving.

de Gemeente om het nieuwe hondenbeleid te herzien en samen met meerdere partijen te bekijken welke mogelijkheden er zijn om het park voor iedereen een prettige plek te maken. Een plek waar hondenbezitters én alle andere bezoekers van het park zich welkom voelen.

Maarssen
01-06-2016
Antwoord verwacht:
30-09-2016
Astrid Hendriks

Er is een vereniging opgericht incl website

Laatste nieuws!

We hebben een vereniging opgericht, die namens de hondeneigenaren in beroep is gegaan tegen de beslissing van de gemeente om onze bezwaarschriften niet ontvankelijk te laten verklaren, omdat wij geen belanghebbenden zijn.

Een juridische strijd kost geld, dus alsjeblieft steun ons in deze strijd. Kijk voor meer informatie op Facebook Belangenvereniging-hondeneigenaren-Stichtse-Vecht of op de website

Samen staan we sterk!.

21-06-2016

Veel commotie rondom het nieuwe beleid

Er is veel te doen rondom het nieuwe beleid. Er is een interview afgenomen door RTV Stichtse Vecht in het park, er verschijnen stukken van voor- en tegenstanders in de VAR en Vechtstroom en in het park wordt er veel over gepraat.

Er is ook een Facebookpagina aangemaakt, waarop steeds alle nieuwe informatie gedeeld wordt. Op de hoogte blijven? Like dan deze pagina

Wanneer je nog geen bezwaar hebt gemaakt bij de Gemeente tegen de aangekondigde wijziging, doe dit dan snel. Tot 4 februari is dit mogelijk, gezien de bezwaartermijn. Inspiratie nodig? Geef via de link je naam en mailadres en je kunt een voorbeeld downloaden

25-01-2016