REDEN VAN AFWIJZING
Helaas, petities.nl is voor petities aan de overheid en dergelijke monopolisten. Uw petitie gaat over een marktkwestie waar alternatieven voor zijn. De overheid gaat daar niet over. Als de markt niet vrij genoeg is of de consument beter beschermd moet worden dan kunt u natuurlijk wel in een petitie vragen de marktwerking te verbeteren.
Als u toch een petitie aan een bedrijf wilt richten, dan kunt u een andere petitiewebsite gebruiken. Op petities.pagina.nl staan een aantal alternatieven genoemd. Voordat u een petitie aan een bedrijf richt is het handig om eerst een klacht in te dienen bij klantenservice en het antwoord af te wachten. Dat antwoord kunt u dan letterlijk citeren in een petitie, zodat iedereen kan lezen dat er niet geluisterd wordt naar de klacht.
De meeste bedrijven behandelen alle klachten systematisch. U krijgt persoonlijk antwoord en vergelijkbare klachten worden geteld en geanalyseerd. Het antwoord kunt u via internet aan andere laten zien met de oproep ook de klantenservice erover aan te schrijven of te bellen.
Ook kunt u Consumentenbond, Radar en Kassa inschakelen.
Tele2 Nederland , misleid nieuwe klanten , slechte klantenservice telefoon of thuis internet opzeggen zal je nooit lukken . Klantenservice heeft haar eigen regels in Nederland en je blijft spook rekeningen ontvangen. Geen klant word serieus genomen Kort samen kort samengevat tele2 zijn oplichter
Ik verwacht dat veel ouden en nieuwe klanten van tele2 NL hier zou de tekenen met alle liefde
Dat veel mensen met bubbelen kosten zitten Of betalen voor abonnement die ze niet meer hebben of willen hebben .
Ik vraag de 2e kamer hier uitgebreid onderzoek over te doen en tele2 hier door ook zal aanpakken dat ze hun problemen ook oplossen