Zeeheldentuin

Steun De Zeeheldentuin, natuur in de stad

Er zijn plannen om ook het laatste open stukje in het Zeeheldenkwartier vol te bouwen. Willen wij dit of zijn wij toen aan een stukje groen in de wijk? Met jouw handtekening realiseren wij een boomgaard, moestuinen, picknickbanken en een natuurspeeltuin voor iedereen! Zet je handtekening!

Wij zijn moeders en bewoners van het Zeeheldenkwartier, een wijk die geen enkel openbaar groen telt!

Wij constateren dat het Zeeheldenkwartier de 7de dichtstbebouwde wijk is van alle 44 Haagse wijken. Wij constateren dat de wijk - in tegenstelling tot de andere Haagse wijken - geen enkel openbaar groen of buurtpark heeft. Wij constateren dat kinderen nergens kunnen buitenspelen in het gras. Wij constateren dat ouderen nergens rustig kunnen zitten in het groen. Wij constateren dat de buurt behoefte heeft aan een duurzaam, groen initiatief.

Wij verzoeken het terrein Tasmanstraat zijn maatschappelijke functie terug te geven, de functie die het terrein ook had toen basisschool De Wereldwijzer er stond. Wij verzoeken de maatschappelijke functie op groene wijze in te vullen, in overleg met de bewoners en ondernemers in de buurt. Wij verzoeken de inwoners van het Zeeheldenkwartier de beschikking te bieden over een wijkpark, net zoals alle andere inwoners van Den Haag daarover beschikken

Sign this petition

Piet Heinstraat 102. 2518 CM Den Haag
Directeur Atelier de Kunstvlieg
over 4 years

No news about this petition yet.