U, de petitionaris

Onze storingsdienst moet anders

1 ondertekening

Iedereen die de storingsdienst van onze werkgever heeft gedraaid kent het probleem. Wordt je om 6:00/6:30 wakker gebeld omdat iemand zijn wachtwoord is vergeten of niet kan inloggen omdat hij niet verbonden is met het internet.

Petitie

Wij

Medewerkers van support en de engineers

 

constateren dat:

  • Wakker gebeld worden voor dingen die makkelijk ook om 8:00 opgepakt hadden kunnen worden.
  • Sommigen klanten kunnen niet inschatten wat er bedoeld wordt met Kritisch.
  • De mailbox is altijd één grote chaos waardoor de belangrijke dingen moeilijker te zien zijn.

 

en verzoeken

  • het bandje dat de eindgebruiker hoort moet aangepast worden.
  • op de meldingen in de mailbox moet een maximum gesteld worden. (Bijvoorbeeld maximaal 5 meldingen per dag van 1 probleem.)

Ondertekenen

 
We e-mailen u een link waarmee u uw ondertekening kunt bevestigen. Uw gegevens worden niet doorgespeeld aan derden en blijven bij de Stichting Petities.nl. Meer hierover leest u in onze privacyverklaring.

Details

Ontvanger:
werkgever 
Petitieloket:

Geschiedenis

Ondertekeningen