REDEN VAN AFWIJZING
Helaas, petities.nl is voor petities aan de overheid en dergelijke monopolisten. Uw petitie gaat over een marktkwestie waar alternatieven voor (mogelijk) zijn. De overheid gaat daar niet over. Als de markt niet vrij genoeg is of de consument beter beschermd moet worden dan kunt u natuurlijk wel in een petitie vragen de marktwerking te verbeteren.
Als u toch een petitie aan een bedrijf wilt richten, dan kunt u een andere petitiewebsite gebruiken. Op petities.pagina.nl staan een aantal alternatieven genoemd. Voordat u een petitie aan een bedrijf richt is het handig om eerst een klacht in te dienen bij klantenservice en het antwoord af te wachten. Dat antwoord kunt u dan letterlijk citeren in een petitie, zodat iedereen kan lezen dat er niet geluisterd wordt naar de klacht.
De meeste bedrijven behandelen alle klachten systematisch. U krijgt persoonlijk antwoord en vergelijkbare klachten worden geteld en geanalyseerd. Het antwoord kunt u via internet aan anderen laten zien met de oproep ook de klantenservice erover aan te schrijven of te bellen. Eventueel kunt u een voorbeeldbrief om op te sturen laten circuleren om het gelijkgestemden makkelijker te maken de klantenservice aan te schrijven.
Ook kunt u Consumentenbond, Radar en Kassa inschakelen.
Op 18 februari 2022, zou de trein naar Praag gaan.. zoals op hun site ‘er wacht een onvergetelijke reis op je’ . Vanaf het moment storm, is het niks anders dan misleiding en Desinformatie, contact met firma is niet mogelijk en de updates zijn minimaal. Eindstand; Praag niet gezien. Dupe? Teken nu!
weggestuurden door NS, Thuis zittenden 10 uur wachtenden En alle andere
Er is bar slechte communicatie geweest, GCT heeft niks voor niemand betekend. NS gaf al lang aan NIET te rijden en storneerde de bedragen die waren gemaakt OOK voor international. Er is in een mail gedreigd met als je NIET KOMT je niks terug krijgt. Terwijl in policy van ANVR die op hun site staat wat anders staat. Er wordt gezegd hun NIET te bellen, en de borden van NS maar in de gaten te houden. Onethisch, niet humaan en slechte service!
Wij willen als gedupeerde ons geld terug van de rit! En alle overige kosten die gemaakt zijn. Boekingen hotel, boekingen privé die NIET meer gecanceld konden worden doordat het te laat is. Deze trein maatschappij had hun verantwoording moeten nemen maar nu zijn wij de dupe ervan en aan een ‘sorry’ hebben wij niks als treinreizigers. Volledige kosten dekken van kosten reis EN ONKOSTEN.