Poolcentrum De Breek in Stadskanaal

In Stadskanaal (Gr) lopen we tegen het probleem aan dat er weinig tot geen vermaak geboden wordt, het probleem wat hierdoor ontstaat is dat er veel jeugd maar ook ouderen zich ophouden in het centrum/ overdekte winkelcentrum. Wij proberen een plek te creëren waar ze zich welkom voelen.

jeugd, volwassenen, ouderen in de regio Stadskanaal.

Dat een poolcentrum in Stadskanaal waar iedereen welkom is een aanwinst is voor Stadskanaal, een aanwinst is voor het centrum en haar ondernemers. ouderen en jeugd bij elkaar kan brengen, de jeugd van de straat haalt en houdt. Hierdoor de overlast op straat wordt gereduceerd. Er een plek wordt geboden om als ouderen bij elkaar te komen om te biljarten maar ook de jeugd deze kans heeft. Betaalbaar vermaak met een sociale en maatschappelijke functie

De gemeente (welke dit plan in principe steunt) haast te maken met de te volgen procedures om de initiatiefnemers de kans te geven om dit op korte termijn op te zetten in en voor Stadskanaal.

Stadskanaal
27-07-2016