Verzet wilders

Openbare aanklacht tegen Pechtold voor het wegzetten van PVVers als extremisten

Doe MEE en dien ook een klacht in tegen Pechtold! Onderteken deze petitie!

Wij, Zwaankleefmaaraan, strijden voor onze Identiteit, Vrijheid en Soevereiniteit en laten ons niet zo maar ongestraft als neo-nazi's, facisten, extreem-rechts, anti-semieten wegzetten!

Tekenen Dus!!

Stemmers en sympathisanten van de Partij voor de Vrijheid (PVV).

Dat wij op 25 september 2013 tijdens de Algemene Beschouwingen in de Tweede Kamer door de heer Alexander Pechtold, fractievoorzitter van D66 zijn bestempeld als (Neo) Nazi's of sympathisanten daarvan, rechts-extremisten en anti-semieten. Van alles waarvan de heer Pechtold ons beticht nemen wij nadrukkelijk afstand en verwerpen dit. Met deze petitie willen wij een ieder die aangifte wil doen en/of een juridische procedure wil opstarten tegen de heer Pechtold ondersteunen, opdat de heer Pechtold wordt veroordeeld.

Een ieder die de heer Pechtold wil aanklagen deze petitie te gebruiken ter ondersteuning van zijn/haar zaak teneinde de heer Pechtold veroordeeld te krijgen tot het publiekelijk aanbieden van zijn excuses en het intrekken van zijn uitspraken als boven genoemd.

01-04-2016
Antwoord verwacht: