Eerlijke openingstijden voor tapperij & proeflokaal Orion

Tapperij & Proeflokaal Orion ligt onder vuur. De nieuwe horecagelegenheid is een echte aanwinst voor Zaltbommel, maar krijgt zeer beperkte openingstijden toegewezen in verhouding tot andere horecagelegenheden in de stad. Wij willen eerlijke openingstijden voor Tapperij & Proeflokaal Orion.

Inwoners van de Bommelerwaard en klanten van Tapperij & Proeflokaal Orion.

Er zijn oneerlijke openingstijden voor Tapperij & Proeflokaal Orion toegewezen door de gemeente. Het terras moet al om 22.00 uur sluiten, terwijl andere terrassen in Zaltbommel sluiten om 00.00 uur. In het weekend moeten ze ook binnen sluiten om 00.00 uur. Andere horecagelegenheden mogen dan tot 03.00 uur openblijven. Op woensdag en donderdag is de sluitingstijd binnen zelfs al om 23.00 uur.

Wij willen dat Tapperij & Proeflokaal Orion dezelfde openingstijden mag hanteren als andere horecagelegenheden in Zaltbommel. Wij willen dat het terras net als andere terrassen tot 00.00 uur mag openblijven en in het weekend willen wij een sluitingstijd van 03.00 uur.

Zaltbommel
04-11-2015