Consul moet blijven

De consul Smail el Ouarighi hoort zijn termijn af te maken.

?????? ????? ????? ??????? ??????? ?????? ????? ??????? ???????? ??????? ???????

?????? ?????? ?? ????? ????? ????? ??????? ??????? ?????? ????? ???????? ??????? ??????? ??????? ??? ????? ?? ????? ?????? ?? ?????. ??? ?? ????? ???? ???? ????????? ???? ???????. ???????? ??? ?? ????? ??????? ??????? ?? ???? ?????? ?????? ????? ? ??????? ?????? ???? ????? ???????? ??? ?????? ?? ??? ????? ????? ???? ???? ????? ????? ????? ?????????? ?? ?? ???? ?? ??????. ????? ??????? ??????? ?? ??? ??? ??? ??? ??? ????? ?? ?????? ???? ??? ?????? ?? ???? ??????? ???? ??? ???? ??????: 1-. ???? ????? ???????? .- 2. ???????? ?? ????? ??? ????? ?????? ??????? ??? ?????? ????? ?????? ??????? ? ????? ??????. -3. ????? ?????? ???? ???? ???????? ????? ???? ?????? ????? ??????? ???? ??????? ??? ???????? ?????? ??????? ??? ?? ???? ??? ??? ???? ????? ??? ???? ??? ?? ???????? ???? ?? ???? ??? ???? ??????? ??? ??? ????? ??? (??? ?????? ????? ??????? ?????????). ??? ??? ??????? ? ???? ????? ????? ??????? ???????.

Iedereen die de heer Smail el Ouarighi consul-generaal te Utrecht (Nederland) ondersteunt.

Dit is gericht aan de Marokkaanse minister van Buitenlandse Zaken.

De heer Smail el Ouarighi hoort zijn termijn als consul-generaal te Utrecht af te maken. In korte tijd heeft hij goed werk kunnen verrichten. Hij heeft nu veel meer te bieden, maar heeft geen kans gehad om zich nog meer te bewezen. Hij hoort te blijven om zijn werk goed af te ronden. Daarom sta ik achter hem. Denk je net als ik en vind je dat hij in Utrecht moet blijven, laat dat dan even horen.

1. De heer Smail el Ouarighi hoort zijn termijn als consul-generaal van de Marokkaanse consulaat te Utrecht (Nederland) af te maken.
  2. Hij hoort de kans te krijgen om zijn plannen te kunnen realiseren.
  3. Volgens artikel 27 van de Marokkaanse grondwet hoort de minister aan te geven waarom de heer Smail el Ouarighi weg moet.

ambassadeur
15-11-2016