Smartegeld van de banken

Wij willen dat de banken alle bezuinigingen die door de bankencrisis zijn veroorzaakt gaan terug betalen zodat er weer geld komt voor buurthuizen, kunst en cultuur, en iedereen die nog steeds benadeeld wordt door de bankencrisis. m.a.w. SMARTEGELD. Regering; pak ze aan!

inwoners van Nederland

dat de Nederlandse staat in gebreke is gebleven bij het aanpakken van de banken die de crisis hebben veroorzaakt. De banken zijn in de crisis overeind gehouden met ons belastinggeld. Nog steeds moet de burger boeten voor de crisis. Buurtcentra worden gesloten, kunst en cultuurcentra gaan aan het gas, de zorg mag het zelf gaan uitzoeken. Dagelijks komen nog steeds duizenden mensen in de problemen door de bankencrisis.

Wij verzoeken de Nederlandse regering om de banken te sommeren hun schuld aan het Nederlandse volk terug te betalen. De miljoenen tekorten in de staatskas aan te vullen zodat Nederland niet verder wordt uitgehold. Zodat buurtcentra kunnen blijven. De zorg meer geld krijgt. Kunst en Cultuur weer geld krijgt enz. enz. Nederland heeft genoeg ingeleverd. TEVEEL ingeleverd.

12-07-2016
Marjolein Meijers