Logo pulz extra klein 300dpi

Pulz Best: wij willen door

Pulz, Centrum voor Kunsteducatie wil in Best doorgaan met het geven van goed en betaalbaar muziek- en dansonderwijs via CultuurSpoor Best. De gediplomeerde Pulz docenten willen de muziek- en dansbeoefenaars niet in de steek laten. CultuurSpoor Best is daarvoor de beste optie!

Help de Pulz docenten om de politiek te overtuigen dat CultuurSpoor Best kan zorgen voor een goede voortzetting van kwaliteit, betaalbaarheid en gevarieerd aanbod voor muziek en dans. Teken de petitie en stel daarmee de subsidie vast voor muziek- en dansonderwijs bij CultuurSpoor Best. Goede cultuureducatie voor alle inwoners van Best vinden wij Best belangrijk.

Wij willen door! Check your Pulz @ CultuurSpoor Best

Muzikanten, dansers, docenten, cursisten, ouders, scholen, Bestenaren, Pulzfans, Cultuurminnaars

Dat het muziek- en dansonderwijs in Best te grabbel dreigt te worden gegooid. Het zorgvuldig opgebouwde netwerk met de scholen waar goed muziek- en dansonderwijs wordt gegeven lijkt er niet meer toe te doen. Een breed aanbod voor alle instrumenten met veel samenspel zal niet meer mogelijk zijn. Klassieke dans en Spitzenles verdwijnt uit Best. Leuk en kwalitatief kunstonderwijs wordt straks onbetaalbaar en in Best onvindbaar.

CultuurSpoor Best kan zorgen voor een goede voortzetting van kwaliteit, betaalbaarheid en gevarieerd aanbod voor muziek en dans. De subsidie voor muziek- en dansonderwijs bij CultuurSpoor Best.

Best
01-08-2016