Img 5348

Eco Kinderpark moet verhuizen naar Nassaupark, Feijenoord

Per 1 juli moet Eco Kinderpark verdwijnen aan de Zinkerweg omdat er nieuwe woningen worden gebouwd op deze plek. Dat is heel erg jammer voor de kinderen die iedere dag spelen en leren op deze tuin. Daarom verdienen de kinderen een alternatief en moet Eco Kinderpark verhuizen naar Nassaupark.

Bewoners, kinderen, basisscholen en sociale organisaties willen Eco Kinderpark verhuizen!

Eco Kinderpark aan de Zinkerweg is een bijzondere plek. Kinderen zijn op deze tuin opgegroeid en kunnen hier spelen en leren over de natuur. Helaas moet Eco Kinderpark plaats maken voor nieuwe woonhuizen. In het orginele plan voor Nassaupark was ruimte voor speeltoestellen en moestuinen. Maar deze zijn niet gerealiseerd. Eco Kinderpark moet naar Nassaupark verhuizen, met de kas, de vaste planten, de speeltoestellen, voor de kinderen en gebruikers

Wij vragen toestemming om de kas, de moestuinbakken, de planten en de speeltoestellen een plek te geven op Nassaupark per 1 juli 2014. Behoud dit kapitaal in de wijk.

Rotterdam
08-08-2016