Images 5

DNA-test van Prinses Beatrix en Koning Willem Alexander

Naar aanleiding van veel berichten vragen wij, het volk van Nederland onherroepelijk een DNA-test van Prinses Beatrix en haar zoon Willem Alexander om te kunnen aantonen dat zij afstammelingen zijn van de Romanov Tsarenfamilie en Koning Willem I en terecht de titel Prinses en Koning dragen.

Het Volk van Nederland

Naar aanleiding van veel berichten vragen wij, het volk van Nederland, ons af of Prinses Beatrix en haar zoon Willem Alexander afstammelingen zijn van de Romanov tsarenfamilie en Koning Willem I en terecht de titel Prinses en Koning dragen.

Bij een negatieve uitslag kan Het volk van Nederland de onterechte toeslagen terugeisen en alle grondwetten zullen opnieuw bekeken moeten worden. Tevens zal er over al die jaren vermogensbelasting betaald moeten worden. Bij een positieve uitslag zal alles blijven zoals het is en definitief zij terecht deze titels dragen.

Met inachtneming de stelling: “Iemand die niets te verbergen heeft werkt mee” accepteren wij, Het volk van Nederland, geen negatief antwoord. Om fraude uit te sluiten zal dit DNA worden afgenomen onder streng toezicht en onderzocht worden in een nader te bepalen land/laboratorium.

30-06-2016
M. vd Bongaard