Kwaliteitsmanagement 39574118

De staat schendt artikel 25 mensenrechten

Artikel 25 van de Rechten van de Mens wordt door de staat geschonden door sociale diensten. Meld dus je probleem aan nicemoveopleidingen@aol.Com Je melding gaat in een zwartboek en procesdossier. Alle gemeenten gaan voor de Commissie Gelijke Behandeling.

Een ieder heeft recht op een levensstandaard, die hoog genoeg is.

Juristnet en Nice Move opleidingen constateren een schending van Artikel 25 van de Rechten van de Mens door de sociale diensten en de staat in het algemeen.

Dat Artikel 25 van de Rechten van de Mens door sociale diensten wordt geschonden doordat 2 miljoen gezinnen onvoldoende inkomsten hebben om huur, premies zorgverzekering en andere lasten te betalen: Een ieder heeft recht op een levensstandaard, die hoog genoeg is voor de gezondheid en het welzijn van zichzelf en zijn gezin, waaronder inbegrepen voeding, kleding, huisvesting en geneeskundige verzorging.

dat iedereen die een schending meemaakt dit moet melden aan nicemoveopleidingen@aol.com voor in een 'zwartboek' en 'procesdossier'.

dat alle gemeenten voor de commissie gelijke behandeling moeten komen.

De staat en de politiek de uitkeringen dusdanig hoog te maken dat iedereen zijn of haar zorgpremies en huur kan betalen, geen boete's of kosten krijgen omdat men niet kan maar wel wil betalen, voldoende geld heeft om gewoon voedsel te kopen en voedselbanken onnodig zijn.

We hebben nu een politiek van politici die leven in het denken van de middeleeuwen zonder empathie voor de echte noden. Leiderschap betekent dat men echte noden kan oplossen.

27-10-2016
G.M. van Duin