Ziggo-klanten ontvangen e-mail met grote vertraging

Als u een petitie heeft ondertekend op deze site met een e-mailadres van Ziggo dan ontvangt u niet gelijk de door ons toegezegde e-mail.

Ziggo laat maar mondjesmaat e-mail toe vanaf ons. Maar door de grote petities de laatste tijd is er een reservoir van 51.396 nog te bezorgen mails die in de wachtrij staan. Nu op maandagavond 19 april om half negen. Ze druppelen langzaam binnen bij Ziggo. Meer dan ongeveer 1000 per uur is nog niet gelukt.

U kunt vragen bij Ziggo om betere dienstverlening. Dat is ons nog niet gelukt.

U kunt ook gratis een (extra) e-mailadres nemen bij deds.nl, een ander project van de vereniging Open Domein, net zoals Petities.nl dat is: maximale privacy, niet-commercieel, geen advertenties, onder Nederlandse wetgeving, geen gekkigheid. Daarmee bent u dan ook provider-onafhankelijk en kunt u voor uw internetverbinding altijd overstappen zonder uw adres kwijt te raken.

Het ziet er nog wel wat ouderwets uit, net als in 2001, maar het werkt wel. U kunt zelfs een ouderwetse homepage maken.

De vereniging Open Domein bestaat dankzij ongeveer 100 leden die €15 per jaar contributie betalen. Daar financieren we de benodigde computerapparatuur mee.

Onze sponsor is Freedom Internet. Daar kunt u ook naar overstappen! Voor uw e-mail, op een eigen domein. Dat is nog beter om onafhankelijk te blijven van een provider, want uw eigendom. Nu nog met een DSL-verbinding en op sommige plekken glasvezel. Maar alleen mail komt ook. Telefoon, televisie kan nu ook, alles volgens de hoogst mogelijke standaard. Ook wat klantenservice betreft.

19-04-2021

Fysieke Campagne Present

Vandaag zijn er fysieke posters geplakt in Breda centrum. En tevens een visirplan te bus geworpen bij de gemeente raad (gelezen of ongelezen).

+Lees meer...

Op dit moment nu staat de uitzetting gepland op 18 Oktober, maar met jouw hulp kan alles nog veranderen! Ben je benieuwd naar de nauwe details van ons clandestien initiatief? Ben jij benieuwd naar onze kernwaarden en toekstvisie?

Get connected! Meer volgt komende dagen!

15-10 Interview met WOS tv.

Nu al te zien op WOS.nl maar waarschijnlijk maandag 18-10 om 19.00 uur bij WOS- nieuws een item over het stukje Korte Buurt. Mooie beelden..

Vrijdag 15 okt., 12 uur: petitie is reeds 118 keer ondertekend

De petitie is vandaag, 15 okt. om 12 uur, reeds 118 keer ondertekend.

+Lees meer...

Dit betekent nu al dat de zorgen en bezwaren onder een ruime groep van de bewoners en omwonenden leeft. Blijf deze petitie delen!

behoud ons mooie nederlandse landschap

In het volgende filmpje wordt toegelicht wat het verschil is tussen groene en grijze stikstof https://youtu.be/WB2jYe9y_Lk.

Aanvraag overhandiging petitie strafbaar stellen narcistisch misbruik

De aanvraag tot overhandiging van de petitie ligt bij de Commissie voor Justitie & Veiligheid. Zodra ik een datum en tijd heb voor overhandiging laat ik dat hier weten.

Deadline ondertekenen burgerinitiatief 21 oktober

Deze week dinsdag hebben wij een bijeenkomst georganiseerd voor belanghebbenden.

De opkomst was groot, en het burgerinitiatief wordt breed gedragen.

Er zijn al veel handtekeningen binnen maar om het nog meer kracht bij te zetten helpt elke handtekening! Dus als u nog in de gelegenheid bent om uw handtekening in te leveren dan waarderen wij dat ten zeerste.

De deadline om te gaan inventariseren is 21 oktober.

+Lees meer...

Hoe meer handtekeningen hoe groter de kans dat de gemeente het huidige plan herziet. We hebben wel degelijk invloed! De gemeenteraad is immers verplicht een burgerinitiatief te behandelen en ter stemming te brengen.

Hierbij nogmaals de link naar het burgerinitiatief en het handtekeningenformulier.

Inleveradressen: Ophoviuslaan 102 Ophoviuslaan 156 Van Grobbendoncklaan 39 Westenburgerweg 482

Of scannen en mailen naar info@ijzerenvrouw.nl

Dank u voor uw steun.

Uitstel werkzaamheden

Son en Breugel, 14 oktober 2021

De werkzaamheden in onze bossen stonden gepland voor komende maandag 18 oktober a.s. maar hierin is een klein wonder gebeurd.

+Lees meer...

Deze zijn een week uitgesteld zodat er ruimte is om een 2e motie in te brengen die wederom vraagt om pas op de plaats zodat er een contra-expertise uitgevoerd kan worden aangaande het huidige beheerplan.

De 2e motie wordt wederom door de VVD ingebracht en heeft de steun van de fracties Dorpsbelang en VOORU!, wat inhoudt dat de motie inmiddels door 8 van de 17 raadsleden gesteund wordt. Een snelle rekensom laat zien dat wij nu nog maar één natuurstem van een raadslid nodig hebben om een meerderheid te halen komende donderdag zodat er een contra-expertise uitgevoerd kan worden.

Wens mee, duim mee, steun mee of steek kaarsen aan komende donderdagavond de 21ste of laat de komende dagen jouw natuurstem horen in de lokale media of via een ludieke actie.

Wederom énorm bedankt voor jouw steun voor het behoud van de kostbare waarde van natuur, in deze van de bomen en bossen hier.

Yolanda Warmoeskerken bewustenatuur@gmail.com

Honden mogen blijven loslopen in Wethouder van Gelukpark

Bronnen:

REACTIE PETITIONARIS

FEEST!

Gisteren kreeg ik van Rob Slewe het beste nieuws ever! Vrijwel de gehele raad is vóór het loslopen van honden in het Wethouder van Gelukpark.

Zelfstandig Bloemendaal en Liberaal Bloemendaal dienen in november een motie in en de wethouder heeft aangegeven die uit te voeren.

+Lees meer...

Vanaf dan mogen de honden dus officieel los!

Een beperking voor de uitlaatservices is nog niet zeker, wat geweldig nieuws voor ze is.

Er wordt nog gekeken hoe de 10.000 euro onderhoudskosten teruggehaald kunnen worden.

Volg op Facebook de ontwikkelingen: Wethouder van Gelukpark Losloopgebied

Gefeliciteerd allemaal!