Geef een petitie een aanbeveling

Petities.nl is voor een groot deel afhankelijk van donaties (gemiddeld €15,85). We willen graag iets terug doen: als u een tientje overmaakt dan krijgt u ruimte voor een 'aanbeveling'.

Op elke pagina op petities.nl staat nu onderaan een kort blokje met nieuwtjes. Daar verschijnen de aanbevelingen voortaan.

Zo kunt u zowel petities.nl steunen en de petitie van uw keuze aan extra aandacht helpen. Zoekmachines reageren hier ook weer op en plaatsen de petitie dan weer hoger in de zoekresultaten. Onder elk van de duizenden petities verschijnt de advertentie.

Maak een tientje over onder vermelding van de petitie op NL14RABO0324616899 (stichting Petities.nl) of via Paypal naar webmaster@petities.nl en mail ons daarna even uw naam, om welke petitie het gaat en eventueel een eigen tekst. U kunt ook anoniem een aanbeveling doen natuurlijk. Maar laat wel even weten dat uw betaling hiervoor is!

De link naar uw aanbeveling blijft staan totdat die weggedrukt wordt door nieuwere aanbevelingen. Zo blijft het actueel en exclusief.

Elke maand worden de pagina's van petities.nl zo'n 4 miljoen keer opgediend en er worden gemiddeld 150.000 ondertekeningen per maand geplaatst.

09-03-2019

Stand per 23 november

Op 24 november wordt deze petitie aangeboden aan de wethouders. Dat is een tussenstand omdat er nog participatiebijeenkomsten worden georganiseerd tot in het 1e kwartaal van 2021.

+Lees meer...

Er kan dus nog steeds getekend worden.

23-11-2020 | Petitie Niet bouwen in de Sloterplas

Aanbieding petitie op 3 december

We hebben de duizend gehaald! Veel dank aan iedereen die tekende!

Op 3 december gaan Bob van Leeuwen en ik (Jelle Jan Klinkert) de petitie aanbieden aan burgemeester Toon Mans van Castricum, als voorzitter van de Gemeenteraad. Een belangrijk gebeuren, dat we met enkele ludieke acties hopen op te vrolijken.

+Lees meer...

Houd dus de lokale pers in de gaten!

Na 1 dagje online..

Hallo allemaal,

We zijn na 1 dagje online het aantal van de 400 gepasseerd. Dit geeft voor ons aan dat er een gezond draagvlak is. We zijn nu al dankbaar en blijven ons verder hiervoor inzetten.

Wijkplatform Krawinkel.

De petitie is nu een paar uurtjes onderweg.

Hallo beste lezer,

De petitie is nu een paar uurtjes onderweg en heeft inmiddels al 150 ondersteuningsverklaringen opgeleverd.

Samen voor het behoud maatschappelijke voorzieningen! Samen sterk..

Rectificatie & contact

Deze petitie is opgericht, vóór er sprake was van een mondkapjesverplichting. Daardoor is de petitie onvolledig en staan er ook constateringen over bv.

+Lees meer...

co2 die helemaal niet voldoende bewezen zijn. Omdat de petitie in-actief is kan ik deze niet aanpassen.

Graag wil ik verzoeken om niet via de e-mail contact met mij op te nemen. Deze petitie heb ik ingediend onder de pseudoniem 'Jan Vliegensvlug', omdat ik anoniem wil blijven. Mijn omgeving accepteert openlijke uitingen tegen mondkapjes niet, dus uit ik mij anoniem.

Contact opnemen kan via de Facebook pagina van Jan Vliegensvlug, bereikbaar via: https://www.facebook.com/Jan-Vliegensvlug-108153797649778. Ik word veelal doorverwezen naar de Deense studie over mondkapjes en plak bij deze als aanvulling het artikel: https://www.metronieuws.nl/in-het-nieuws/buitenland/2020/11/deense-studie-mondkapje-beschermt-nauwelijks

Als deze petitie 100.000 handtekeningen behaald, wil ik hem graag aanbieden aan de politiek. Omdat dit lastig anoniem gaat, hoop ik iemand te vinden die met mij of namens mij deze petitie aan wil gaan bieden. Het mooiste zou zijn als dit een prominent persoon is. Contact via de Jan Vliegensvlug Facebook, maar in dit specifieke geval zal ik de e-mail beantwoorden.

Update: Het mooiste zou zijn als ik in contact kom met van Haga. Dan kan ik hem de lijst met handtekeningen (tussenstand) overhandigen. Als iemand mij daar mee kan helpen, dan ook heel graag!

22-11-2020 | Petitie Geen mondkapjesverplichting

Lees meer op de website

[https://hondenspeeltuin.jouwweb.nl/].

Overhandiging digitaal op 24 november

De petitie wordt op 24 november digitaal aangeboden aan de leden van de commissie van veiligheid en justitie. Dit ter ondersteuning van de tweede motie die in stemming wordt gebracht.

+Lees meer...

De motie voor onafhankelijk onderzoek naar het LEBZ

Teken de Petitie voor Mister Bigg

Laat Mister Bigg op zijn bankje blijven en teken aub de petitie .