Zingen op de Zaan moet doorgaan

Helaas heeft onze Zaanse wethouder van Cultuur een toezegging gedaan dat de subsidie voor "Zingen op de Zaan" instant zou blijven echter is dit dus niet zo. Zingen op de Zaan gaat daardoor niet door. Vul deze petitie in en laat zien dat wij dit evenement willen als Zaankanters LET OP BEVESTIG JE ONDERTEKENING WEL VIA DE TOEGEZONDEN EMAIL

Burgers van de gemeente Zaanstad die vinden dat Zingen op de Zaan door moet gaan.

Zingen op de zaan moet doorgaan in 2011. Wethouder van Cultuur draait de nek om zo'n typisch Zaansvolksfeest door het niet verstrekken van de toegezegde subsidies

Teken deze petitie om er voor te zorgen dat de Zaanse politiek luistert naar haar burgers

Huidige status

Deze petitie staat niet open om ondertekeningen te verzamelen.

Zaanstad

Nieuwtjes

Eerder toegevoegd

sponsoring Zingen op de Zaan

Beste Petitieondertekenaars, Gelukkig hebben wij het voor elkaar, dat Zingen op de Zaan door gaat. De Rabobank Zaanstreek vult het verschil aan, wat de gemeente niet meer kan betalen. Helaas zijn we er daarmee nog niet. Zoals misschien bekend zoeken de leden van Rondetafel 12 Zaanstreek jaarlijks een aantal sponsors voor dit evenment.

+Lees meer...

Want met alleen het geld van de gemeente Zaanstad komen we er niet. De Rabobank heeft in zijn persbericht ook aangegeven, dat zij graag het voortouw willen nemen om de Zaanse ondernemers te stimuleren om mee te sponsoren om dit unieke Zaanse evenement te behouden. Om een lang verhaal kort te maken zijn wij opzoek naar sponsors. Er zijn diverse mogelijkheden omtrent sponsor pakkets, denk dan aan een kleine sponsoring met naam vermelding en 2*toegang tot één van de schepen tot aan grote pakket waar complete gezelschappen aan mee kunnen doen. Uiteraard krijgt u voor uw bijdrage iets terug in de vorm van exposure en/of toegangskaarten voor op de schepen. Wilt u meer informatie? Stuur mij een emailtje en ik zorg ervoor dat de documentatie uw kant op komt. Mijn email adres is wouter_kruithof@hotmail.com of bellen naar 06-50676860 alvast bedankt met vriendelijke groet Wouter Kruithof                                                                                            Rondetafel 12 Zaanstreek

23-02-2011 | Petitie Zingen op de Zaan moet doorgaan

Zingen op de Zaan gaat door

Mede zaankanters   Zingen op de zaan gaat door. mede door de druk van deze petitie heeft de rabobank besloten om het verschil als sponsor te betalen. Ik wil jullie bedanken voor de ondertekening, ook namens de organisatie van Zingen op de Zaan. Wij zien elkaar zeker op 2 juli met vriendelijke groet Wouter Kruithof.

27-01-2011 | Petitie Zingen op de Zaan moet doorgaan

Sponsor voor Zingen op de Zaan