Zeg 'Nee' tegen afschaffen van 6% BTW

Het afschaffen van het lage btw-tarief van 6 procent en het invoeren van één uniform btw-tarief van 19 procent. Dit levert volgens staatssecretaris Frans Weekers de schatkist 9,2 miljard euro op. En wederom draaien de burgers op voor het aanvullen van de schatkist!

, de burgers, zijn tegen het afschaffen van het lage btw-tarief van 6 procent.

Het afschaffen van het lage btw-tarief van 6 procent en het daarmee invoeren van één uniform tarief van 19 procent levert de schatkist 9,2 miljard euro op. Stop met de tekorten, uw verkeerde investeringen- en aankopen, te verhalen op burgers zonder na te denken over de gevolgen en impact.

Niet akkoord gaan met het afschaffen van het lage btw-tarief van 6 procent en het daarmee invoeren van één uniform tarief van 19 procent. En de burger, wederom, laten opdraaien voor het aanvullen van de schatkist. Zou u aub eens kritisch/eerlijk durven kijken naar het functioneren van uw eigen organisatie? Uw gehele functioneren op het gebeid van macro, kabinet, meso, rijksoverheid/ministeries, en micro, ambtenaren. Hier kunt u besparen!

Sign this petition

Addressed to:
27-08-2016
Signable
Claudine Rond

Berend Kikkert
Hoogeveen
A Almeida
Koog aan de Zaan
Cor van Lith
Ophemert
Adriana Vermeulen
Hoofddorp
Administratief medewerkster
Olivier van Breugel
Daan Gorter
Sylvia V
Haarlem
11 months

No news about this petition yet.