Wij, burgers zeggen het vertrouwen in het kabinet op en verzoeken het kabinet tot het uitschrijven van verkiezingen.

Het huidige kabinet is doof voor de geluiden van het volk en nog 2 jaar wachten op verkiezingen is onwenselijk voor de toekomst van een ieder alhier woonachtig. Ongeacht politieke kleur, kan toch vrijwel niemand met droge ogen van mening zijn dat het huidige kabinet dicht bij het volk staat, de democratie een warm hart toedraagt en bij besluitvorming draagvlak onder de bevolking mee laat wegen.

burgers welke het kabinet zou moeten vertegenwoordigen

dat het kabinet geenszins de belangen van het volk vertegenwoordigd en met een bijna dictatoriale houding de democratie failliet heeft verklaard. Het kabinet gaat voorbij aan het feit gekozen te zijn om te vertegenwoordigen. De eigen principes en hersenspinsels staan boven voldoende draagvlak onder de bevolking en dit gebeurt op een manier die doet vermoeden of in ieder geval de indruk wekt dat het kabinet enkel zichzelf lijkt te willen vertegenwoordigen. Tevens moeten wij concluderen dat door deze hautaine houding het kabinet onmachtig is dit land voor een ieder leefbaar te houden.

opdat wij en onze kinderen een veilige en goede toekomst met visie verdienen tot het uitschrijven van vervroegde verkiezingen.

Huidige status

Deze petitie staat niet open om ondertekeningen te verzamelen.

26-08-2009
Ingetrokken