Vuurtorendickteskesite

Vuurtorenlicht Scheveningen moet weer schijnen

Het vuurtorenlicht van Scheveningen schijnt niet meer over het dorp. Dit vanwege klachten van flatbewoners. Maar het licht hoort bij haven en dorp en moet weer terug.

Alleen als u in Den Haag woont en ouder bent dan 14 jaar is uw ondersteuningsverklaring geldig. Daarom moet u uw volledige adres (straat, huisnummer en postcode) en uw geboortedatum invullen. Dit kunt u pas invullen nadat u de e-mail heeft ontvangen om uw ondertekening te bevestigen. Heeft u die e-mail gemist, ga naar 'petities.nl/help/algemeen' en vul onderaan uw e-mailadres opnieuw in.

Joke-Damen den dulk & Jan Brand

Bij een kustdorp hoort een vuurtorenlicht. Het hoort bij de cultuur en identiteit. Daarom willen wij het terug. Het mag niet zo zijn dat vanwege nieuwe ontwikkelingen zoals flats e.d cultuur en identiteit verloren gaan. Nieuwe bewoners of nieuwe belangen dienen een cultuur en identiteit te adopteren en aan te leren opdat begrip en cohesie onstaat en cultuur en identiteit behouden blijft voor de toekomst.

Het verzoek is de gordijnen aan de achterkant van de vuurtoren te verwijderen en het licht weer te laten schijnen over dorp. Daarnaast moeten middelen en mogelijkheden onderzocht worden hoe eventuele overlast geminimaliseerd kunnen worden. Dit zien wij als een taak van de overheid samen met bewoners te doen.

Onderteken deze petitie

26-10-2016
Ondertekenbaar
Jan Brand en Joke Damen-den Dulk

3 maanden
adriaan den dulk
4 maanden
peter steeman
amsterdam
11 maanden
Yvette Zindel
Tom van den born
Z
Chantal van Baaren
Gerda van egmond
KANTOOR MEDEWERKSTER
Marian 't Jong
Arie de Niet

Nieuwtjes

Nog geen nieuws over deze petitie.