Vrijheid nu, Rutte en co horen in de bajes

Er dienen zo snel mogelijk nieuwe verkiezingen te komen.

Burgers,

constateren dat:

• Dat alle lockdown-maatregelen vele malen erger en dodelijker zijn dan de kwaal, de jaarlijkse griep.
  • De maatregelen zijn als misdaden tegen de mensheid en als landverraad.
  • Rutte en zijn misdadige kartel veroorzaken door wanbeleid en corruptie steeds meer schade, dood en ellende. Dat moet stoppen

• De schending van grondrechten en mensenrechten onmiddellijk te stoppen.
  • Het opheffen van alle lockdown-maatregelen
  • Oneervol ontslag en berechting van het huidige kabinet en het opstappen van de Kamerleden uit de bijbehorende coalitie.

Huidige status

Deze petitie staat niet open om ondertekeningen te verzamelen.

18-10-2022
Ingetrokken
Stan Rams
Organisatie:
Samen Voor Nedeland

Aangifte tegen Marc Rutte

Artsen voor waarheid heeft het initiatief genomen om Mark Rutte wegens door hem gepleegde misdaden tegen het Volk der Nederlanden te verantwoording te roepen. In de bij de aanklacht bijgevoegde pdf kunt u de volledige tekst lezen.

+Lees meer...

Wij vragen u dan ook deze goed door te lezen. Hopelijk wilt u deze ondertekenen en opsturen/ zie >>> AANGIFTE

26-02-2021

Schiphol is drukker dan ooit, Rutte heeft iedereen bedrogen !

Beste mensen Rutte verklaarde dat de britse variant dodelijk is, angst zaaien, en intussen komen er wel steeds meer vluchten op schiphol, daar is ECHTER GEEN CORONA, geen massa sterfte, dat betekent dat het beleid niet deugt en er vies gelogen word. Van welke kant je het ook bekijkt, Nederland moet weer open, dat is duizend keer beter dan alles wat Ruttes bende ism de vaccinhandelaar gates doet.

+Lees meer...

Verenigd U, maak een einde aan de grote Corona Fraude en Rutte ellende. Weg met Rutte en alle samenzweerders.!!!

Alle lockdown maatregelen moeten direct worden opgeheven. Er dienen zo snel mogelijk nieuwe verkiezingen te komen.

21-01-2021

Rechtvaardigheid bestraf alle corrupten

Voor de goede orde, het laatste petitie punt betekent voor alle duidelijkheid het oneervol opstappen van Rutte en de Kamerleden uit de bijbehorende coalitie en strafrechtelijk onderzoek berechting van Rutte en alle medeplichtigen van welke partij of organisatie, bestuur, club, bedrijf zij ook mogen zijn mbt de ten laste gelegde delicten zoals corruptie, misdaden tegen de mensheid, financiering oorlogsmisdaden, schending van de grondwet, witwassen, pedo criminaliteit, landverraad e.a. en misbruik van publieke gelden zoals door NOS en fake media..

19-01-2021