Voorstel tot populatiebeheer

Meedogenloos.nl constateert dat het kabinet meer ruimte aan aandeelhoudersbelangen gunt en dat dat ten koste gaat van de belangen van minder kapitaalkrachtige individuen. Daaruit trekken we de conclusie dat die individuen ongewenste sujetten zijn die beter afgeschoten kunnen worden.

Meedogenloos.nl

dat de regering geld schenkt aan anonieme schuldeisers en dat door middel van bezuinigingen verhaalt op de meest armlastige belastingbetalers. Voorts constateren wij dat de regering in toenemende mate verlangt dat individuele mensen hun leven inrichten conform de verwachting van wederom anonieme aandeelhouders en dat de vrijheid van meningsuiting ingeperkt wordt ter bescherming van majeure financiële instellingen.

de overheid te kiezen voor een doelmatiger en doeltreffender beleid: populatiebeheer. Teneinde de grillen van de financiële markten zo goed mogelijk ter wille te zijn bepleiten wij een afschotregeling voor improductieve dieren in de belastingboerderij. "Adapt or die" is naar onze bescheiden mening dé manier om iedereen in de pas te laten lopen.

Huidige status

We hebben u een e-mail gestuurd vanaf webmaster@petities.nl. Om verder te gaan met uw petitie volgt u de link in de e-mail.

21-12-2012
Nog niet af