Antonmianogkleiner

Voorkom sluiting Dierenthuis!

Stichting Dierenthuis (www.dierenthuis.nl) wordt bedreigd met sluiting waardoor 1400 kansarme asieldieren op straat komen te staan. Help mee dit te voorkomen en onderteken deze petitie. Hulp wordt gevraagd aan de landelijke politiek.

ondergetekenden van deze petitie

Door de uitspraak in een rechtszaak die de omwonenden tegen Dierenthuis hebben aangespannen bevindt Dierenthuis zich helaas weer in nagenoeg dezelfde situatie als eind 2008: een sluiting dreigt. Dit terwijl Dierenthuis hard werkt aan de verhuizing naar Almere. Per 1 oktober 2010 moet Dierenthuis weg zijn uit Aarle Rixtel, op straffe van een dwangsom van €1000,- per dag. Een verhuizing op die termijn is voor Dierenthuis financieel niet haalbaar, afgezien nog van alle vergunningen die zoiets vraagt.

Daarom vraag ik u, leden van de Tweede Kamer, namens alle ondergetekenden, de donateurs van Dierenthuis en de dieren, in deze kwestie uw hulp te bieden. De spoedige verhuizing van Dierenthuis naar Almere hangt op financiële en bureaucratische kwesties, twee gebieden waarbij de overheid een prima helpende hand kan bieden. Ik hoop dat u de dieren van Dierenthuis niet de dupe laat worden van politieke en juridische zaken.

What next?

Your petition is no longer open to collect signatures.

Addressed to:
30-06-2010
Closed
Saskia Blok

over 4 years
Frenk Kokkelkoren
Heemstede
over 4 years
almost 5 years
Henk van Gerwen
Valkenswaard
almost 5 years
about 5 years
tipworldwide transfer investment project development sl
Tenerife
A.P.C.Vlielander
Kilstraat 11, 3363 CD Sliedrecht
Frans Anthoni
Hilversum
M.Idenburg
berkel en rodenrijs
mabel desmet
eindhoven
Marga Harks
over 5 years
over 5 years

No news about this petition yet.