Voiceless Voice

voor een Generaal Pardon, asielzoekers, vreemdelingen

Wie zijn wij? Wij zijn een aantal mensen, die staan voor rechtvaardigheid en gerechtigheid. Dit niet zo zeer via een stichting, kerkgroep, of ander vorm van groepering. Voicelessvoice is ontstaan omdat we persoonlijk betrokken waren bij de Schipholbrand, en door de vlammen waren ontsnapt en toen in het langdurige traject van dit beleid terecht kwamen. We ondervonden dat uitzetten van mensen levens ten koste gaat van het beleid dat er in Nederland wordt gevoerd. Wij zetten ons in voor mensen (kinderen) die worden onderdrukt. Tevens geloven wij in de Bijbelse principes, en dat is dat we goed moeten zijn voor vreemdelingen. Want ook hun hebben een waardevolle stem die gehoord mag worden.

Ieder mens heeft een stem. Maar niet ieder mens wordt gehoord. In dit geval zijn er mensen die al jaren in onzekerheid leven, maar toch een leven in Nederland hebben opgebouwd. Wij vinden dat na al deze jaren wij dit als Nederlanders niet meer van hun af mogen nemen.

Wij verzoeken om deze mensen zonder stem te steunen, door voor hun te spreken. Laten wij voor hun in op de bres staan. Laat jou stem horen en teken deze petitie voor een generaal pardon. Wij zullen deze dan aanbieden aan de kamerleden als steun voor de partijen die zich inzetten voor een gerenaal pardon.

What next?

Your petition is no longer open to collect signatures.

13-03-2007

Celia and Paul Gerrits
Saudi- Arabia
about 9 years

No news about this petition yet.