voetbal wet

ben jij al die voetbal rellen ook zo zat nou ik wel en ik dacht laat ik een petitie starten stop voetbal geweld zeg ja voetbal wet

Wat is de zogenoemde voetbalwet?

De voetbalwet is een naar Engels model gevormde maatregel die voorziet in een lik-op-stuk-beleid tegen supporters die zich met name in het stadion misdragen. Voetbalvandalen moeten opgepakt en onmiddellijk bestraft kunnen worden op de plaatsen van vergrijp. Door onmiddellijk over te gaan tot sancties kunnen overtredingen adequaat worden aangepakt.

Bovendien moet de voetbalwet het mogelijk maken om bestraften te controleren op naleving van de hun opgelegde straf.

De voetbalwet moet daarom voorzien in een meldingsplicht. Supporters met een stadionverbod moet het onmogelijk worden gemaakt zich op wedstrijddagen in de buurt van het stadion te bewegen door ze te verplichten zich op die momenten te melden bij een politiebureau.

de hele bevolking

wil je naar een voetbal wedstrijd moet je altijd op letten dat je geen klappen krijgt neem nou de wedstrijd Feyenoord - Ajax in Engeland werkt het waarom hier niet

dat de voetbalwet word aangenomen

Current status

This petition is no longer open to collect signatures.

Addressed to:

Nootdorp
Accountant
over 6 years

No news about this petition yet.