voetbal langere winterstop

KNVB leden, hun gezinnen en supporters willen vanaf seizoen 2012/2013 een langere winterstop in het amateurvoetbal. Van december tot en met februari/half maart. Dan kan er worden doorgevoetbald in mei juni. Met mooi weer en goed gras. O.a Louis van Gaal, GJ Verbeek en Zeeuwse verenigde clubs hebben in de pers aangeven voor te zijn. Dit is een landelijke collectieve oproep.

Leden en supporters van het amateurvoetbal en hun gezinnen.

Onnodige onzekerheid.

Al 40 winters worstelen ik en miljoenen voetballers, supporters en hun gezinnen met DE vraag: gaat Het door? Onzekerheid troef van donderdag tot zondag. Er kunnen geen andere afspraken worden gemaakt. Omdat Lutje 4 tegen Arkel 3 op knollenveld 5 misschien kan doorgaan... Is dit nu 2011. Het zorgt onnodig voor onrust in een groot deel van de samenleving. Waarom? Echt geen enkele speler die ik spreek zit daar op te wachten. We willen voetballen en supporten met mooi weer en op lekker gras.

Minister van VWS, wilt u in gesprek gaan met directeur KNVB om een langere winterstop te regelen? We hopen dat u het legio aantal maatschappelijke kansen ziet of onderzoekt dat een langere winterstop biedt. We horen graag reactie van u.

Argumenten -De spelers willen het. -Het bespaart geld. -Makkelijker te organiseren. -Er komt meer publiek=meer kantine omzet. -Meer rust in de gezinnen.-Er ontstaan legio kansen op sportief, commercieel en sociaal gebied. Win win.

Current status

This petition is not open to collect signatures.

Addressed to:

Rob Vennik
LAC Frisia 45+
about 5 years

No news about this petition yet.