163182 173787195997040 173030186072741 346620 6821397 n

VN onderzoek in Tunesie naar verkrachtingen en moorden

Ons doel is om de VN onderzoek te laten doen naar deze groepen slachtoffers, Het betreft vrouwen en meisjes die het slachtoffer werden van verkrachtingen en van de jongeren die willekeurig gearresteerd werden en vermoord. Vele ouders weten tot op heden niet wat er met hun kinderen is gebeurd.Deze groepen mogen niet vergeten worden. Het is belangrijk dat hier door de VN aandacht aan besteed wordt. Deze slachtoffers zijn martelaren in de grootste zin van het woord. De vrouwen omdat ze voor de rest van hun leven van hun eer zijn beroofd, namelijk de eer van het vrouw zijn. De families omdat ze beroofd zijn van hun kinderen, jongeren die nog een heel leven voor zich hadden, bijna nog geen verleden hadden maar nu ook geen toekomst meer, omdat een stelletje criminelen van het regime van Ben Ali hun het recht om te leven ontnomen heeft.

Wij zijn een groep vrouwen met als medestandster Mevrouw Hajer Harzi, raadslid van Groenlinks te Sit

Wij eisen dat er door de VN een onafhankelijk onderzoek word gestart naar de verkrachtingen van de vrouwen, de moorden en het naderhand dumpen van vermoorde jongeren.

Current status

This petition is no longer open to collect signatures.

Addressed to:

R. Danvers
Hellevoetsluis
over 5 years

No news about this petition yet.