Visie voor de toekomst

Samenwerking in het parlement in plaats van vechten. Werken aan een visie in plaats van alledaagse problemen. Vanuit wat de mens bindt met ruimte voor onze verschillen. Mogelijk maken in plaats van verbieden.

Ondergetekenden

Dat er niet aan een zichtbare visie voor de toekomst wordt gewerkt. Dat er gepraat wordt over vandaag en niet gewerkt aan morgen. Dat conflict de boventoon voert in het parlement en dat u ons daarmee niet representeert. Dat de houding er een is van verbieden en scheiden en niet van mogelijk maken en verbinden. Dat steeds minder mensen binnen de door u opgestelde normen vallen.

Laat dit verleden los. Kijk niet naar wat u onderscheidt van uw mede parlementsleden maar wat u bindt. Kom met een visie waar ieder mens een plaats in kan kiezen. Een visie waar mensen zich voor willen inzetten omdat deze hun zorgen weg neemt en kansen voor ontwikkeling biedt. Een toekomst voor ons, onze kinderen en alle generaties na hen. Laat wil en wijsheid regeren en niet een onbestuurbaar economisch model. Het gaat om mogelijk maken!

Onderteken deze petitie

22-04-2016
Ondertekenbaar
Alexander Elhorst

Ton van S.
Alphen aan den Rijn
Koos van der Burgh
Texel
David Groeneveld
Maia Pekki
verpleegkundige
Valentijn van der Burgh
Alphen aan den Rijn
Alexander Elhorst

Nieuwtjes

Nog geen nieuws over deze petitie.