Verwerpen Acta verdrag

ACTA is een verdrag wat iedereen raakt en veel vragen op doet waaien. Er zou dan ook een openbaar debat over moeten plaatsvinden. Totdat dit gebeurd is moet elke onderhandeling erover gestopt worden en geen verdere stappen erover genomen worden.

De burgers van Nederland

Dat wij onderworpen worden aan internationale verdragen die grote gevolgen kan hebben voor onze vrijheid zonder dat we nog beschermd worden door onze regering. Dat een groot verdrag als ACTA vergaande gevolgen heeft met betrekking tot onze privacy. Dat wij geen verdediging of mening hierover kunnen vormen vanwege geheimhouding van inhoudelijke stukken. Dat de regering een van de belangrijkste wetten (Wet Openbaarheid van Bestuur en Privacy) negeert.

De Kamer onmiddelijk alle middelen aan te wenden alle documenten rond het ACTA verdrag openbaar en voor iedereen toegankelijk te maken en dan een open publiek debat hierover te houden en tot die tijd alle verdere behandeling omtrent het ACTA verdrag met onmiddelijke ingang te stoppen of anders het gehele verdrag af te wijzen.

What next?

Your petition is no longer open to collect signatures.

Addressed to:
13-03-2012
Closed
Kees Hendrikse

H.Walhof
HENGELO OV
B Koch
Leiden
Wim Hisken
Groet
jaap maas
heerhgowaard
almost 4 years

No news about this petition yet.