Verplicht pubergesprek

Minister Schippers wil pubers van 14 verplichten om een gesprek te hebben met een arts of verpleegkundige over sex, voeding, eenzaamheid, pesten, alchol en roken. Wij willen dat dit plan snel van tafel. Het gaat hier om minderjarigen die verplicht worden om over priv├ęzaken te praten met een vreemde.

Ouders, pubers en mensen die zich betrokken voelen bij het welzijn van de jeugd van Nederland.

dat de Minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport onze pubers wil verplichten om een gesprek te voeren met een vreemde over zaken die bij de opvoeding en bij de taken van de ouders thuishoren. Een puber, een minderjarigen, mag je niet verplichten om te praten over priv├ęzaken als voeding, sex, alcohol, roken, eenzaamheid enz. Als een puber wil praten weet hij/zij zelf wel met wie hij/zij dit wil doen. Laat dit aan de ouders en hun pubers over.

Wij verzoeken dat dit onzalige plan van tafel verdwijnt. Wij willen geen verplicht puber gesprek. Als er al zoiets als een puber gesprek zou moeten komen, wat wij betwijfelen, dan op vrijwillige basis en met de optie dat een ouder erbij is.

Current status

We have send you an e-mail from webmaster@petities.nl. To continue with your petition you must follow the link in it.

Addressed to:
minister
26-09-2012
Draft
Kirstin Schuller

Mark Berden
Bleiswijk
Kirstin Schuller
Bleiswijk
almost 4 years

No news about this petition yet.