Vergoeding huidoverschot!

Lieve mensen,

Er zijn zoveel mensen die huidoverschot hebben. Dit geeft veel lichamelijke maar vooral geestelijke problemen. Niemand wil met een extra "jas" rondlopen. Wij willen graag dat het weer vergoed wordt. De meeste mensen zijn helaas niet in staat zelf de operaties te betalen. Steun ons a.u.b!

Wij, mensen met huidoverschot. En vrienden, familie, kennisen en iedereen die ons steunt

Mensen met huidoverschot lopen vaak tegen veel problemen aan. Helaas kunnen we zelf weinig doen aan het overschot. Trainen en dergelijke helpt niet. Je leeft met een extra "jas". Die jas is zeer onplezierig. Helaas zijn de operaties veel te duur om zelf te betalen. Daarom willen we heel graag vechten voor de vergoeding. Zodat iedereen die "jas" eindelijk eens uit kan doen! Afvallen wordt overal gesteund, de gevolgen ervan niet! Dat is onacceptabel!

Wij zouden graag willen dat de vergoeding voor huidoverschot in het basispakket terug komt. Niet alleen voor de buik, maar ook voor de armen en benen willen wij graag een (deel van de) vergoeding. Een andere regeling wat betreft de operatiekosten zou ook goed kunnen zijn. Ligt natuurlijk aan de regeling!

Current status

This petition is no longer open to collect signatures.

Addressed to:
Kabinet
14-01-2011
Closed
Annika Steffens

over 4 years
anja stigter
zeewolde
David vd W
Petra Verdult
Bergen op Zoom
about 5 years
Mignon van Dort
Heerhugowaard
about 5 years
over 5 years
over 5 years

No news about this petition yet.